סטטיסטיקת בגידות 2024 במספרים

זוג בוגד

על פי נתוני 2016, תאילנד היא אחת מהן המדינות הבוגדות ביותר, עם שיעור 51%, ואחריה דנמרק (46%) ואיטליה (45%). עובדה זו די עצובה, מכיוון שהשיעור לא צפוי להשתפר בהתבסס על סטטיסטיקת הבגידות.

בגידה היא הרגל לא בריא שמהווה נטל על כל מערכת יחסים. זה מפרק נאמנות וגורם לך לפקפק בכל דבר. על פי הנתונים, בגידה מתרחשת לעתים קרובות במהלך היכרויות ולא במהלך נישואים. חוסר רצון להתחייב הוא הסיבה שבגידה תמיד מתרחשת.

לראות כמה נורא שיעור הבגידות בעולם, איך זה בהשוואה היום? האם זה משתפר או מחמיר? במאמר זה נסקור את הסטטיסטיקה של בגידות שאתה צריך לדעת בשנת 2024.

סטטיסטיקת בגידות במספרים

אז, האם בגידות נפוצה יותר כיום? בוא נבדוק את הסטטיסטיקה שלהלן:

  • היו 20% של גברים ו-13% של נשים שהודו בבגידה בשנת 2017
  • 16% של זוגות נשואים הודו שהם לא נאמנים לבני זוגם
  • העלייה בבגידה של נשים משנת 1990 היא בסביבות 40%
  • 30% של זוגות הודו בבגידה בעבודה
  • בגידה גרמה לגירושים ב-57% של נישואים
  • 88% של נשים דואגות יותר לבגידה רגשית ולא פיזית
  • 91% מהנשים הודו בבגידה רגשית, בעוד שאחוז הגברים הוא 77%

בהתחשב בכך שהבגידה עדיין גבוהה, איננו יכולים להיות בטוחים שמגמת הבגידות תיעלם בקרוב. למי שתוהה, 'האם יש סיכוי גבוה יותר לגברים או לנשים לבגוד?' נשיב על שאלה זו בסעיף מאוחר יותר, יחד עם עובדות נוספות.

להלן הסטטיסטיקה הכללית של רמאות בשנת 2024, על פי ה סקר חברתי כלליואת המכון ללימודי משפחה:

סטטיסטיקה כללית של בגידות בשנת 2024

1. 30% של נשים ו-20% של גברים הודו שהם בוגדים בבני הזוג שלהם

אז, עד כמה עניינים נפוצים בחברה של היום? על פי מחקר שנערך בשנת 2017, 30% של נשים ו-20% של גברים הודו שהם בגדו בבני זוגם. זה נע בין רמאות רגשית לקיום מערכת יחסים מינית ממשית עם אנשים אחרים.

הטרדה מינית במשרד נכללה כמעשה בגידה על ידי נשים נשואות רבות.

2. 16% של זוגות נשואים הודו בבגידה בבני זוגם

נתונים מאתר היכרויות לזוגות נשואים, "מפגשים בלתי חוקיים", הראו עלייה דרמטית ברישומי נשים בשנה האחרונה. אחת הסיבות הרבות שהם בגדו הייתה היחסים הרגשיים הלא מספקים שלהם עם בני הזוג שלהם.

3. מאז 1990, שיעור הבגידות של נשים גדל ב-40%

אחוז הנשים הבוגדות עלה ב-40%. מצב זה החמיר מאז הפופולריות הגוברת של אפליקציות היכרויות שמחשרות אנשים בקלות.

4. יש 30% של מקרי בגידה שקרו בעבודה

כשראיתי את החמרה בסטטיסטיקה על בגידות בנישואים, יש עובדה אחת שאתה כנראה מתגעגע אליה: היו 30% של מקרי בגידה בעבודה. קרבה ונוחות גורמות לאנשים לבגוד עם חבריהם לעבודה. זה אומר שאתה צריך לשמור על גבולות עם הקולגות שלך.

5. יש 57% של גירושים שנגרמו מבגידה

יותר ממחצית מהנישואים נשברו בגלל בגידה. זו בעיה רצינית שצריך לשים לב אליה. בגידה בנישואים עלולה לגרום לחוסר אמון בין בני זוג, ויהיה להם קשה להשיג את הקרבה שהייתה להם קודם לכן.

6. 88% של נשים מחשיבות עניינים רגשיים הרסניים יותר

בהשוואה לעניינים פיזיים, 88% מהנשים חשבו שעניינים רגשיים עלולים להטיל נזק חמור יותר. רמאות מסוג זה פירושה מערכת יחסים קרובה או אינטימית גם ללא כל מגע פיזי. מתחים מיניים עשויים להתעורר, אך לא עד לנקודת המין.

7. 60% של שותפים בוגדים לא חשבו על גירושין

על פי מחקר, 60% של שותפים בוגדים לא התכוונו להפריד בין מערכות היחסים שלהם עם השותפים הנוכחיים שלהם. רובם לא שקלו את ההשלכות. בגידה היא מעשה טיפשי שלא שווה כלום.

השאלות הנפוצות ביותר על בגידה

יש כל כך הרבה שאלות על רמאות, כולל זו שאומרת, "מהי המדינה הכי פחות בוגדת?" כדי לענות על השאלה שלך, להלן כמה מהשאלות הנפוצות והתשובות שלהן לגבי בגידה.

מי בוגד הכי הרבה בזוגיות?

הכל תלוי בגיל, שכן המגדר לא ממש משנה כשזה מגיע לבגידות. נשים בין 20-29 נוטות לבגוד יותר מבני זוגן. לגבי הגברים, זה בין 30 ל-39 שנים.

איזה אחוז מהגברים הנשואים בוגדים?

על פי הנתונים הסטטיסטיים, 44% מגברים בגדו בבני זוגם כי הם רצו לקיים חשק גדול יותר למין.

כמה מערכות יחסים מסתיימות בבגידה?

במציאות, רוב מערכות היחסים תמיד יסתיימו כאשר אחד מהם בוגד. עם זאת, על פי מחקר, זה מראה ש-57% של כישלונות נישואין נגרמו מבגידה.

איזה לאום בוגד הכי הרבה?

מדינות מסוימות טוענות שיש להן הכי פחות מקרי בגידה ברחבי העולם. עם זאת, במציאות, קשה להוכיח זאת. לעומת זאת, המדינות בוגדות הכי הרבה הן תאילנד וחלק ממדינות אירופה. השיעור היה בערך 50%, שהיה גבוה במידה ניכרת.

מהן המדינות הכי לא נאמנות?

לפי סטטיסטיקת רמאות, תאילנד היא אחת המדינות הכי לא נאמנות בעולם. אחריה הגיעו דנמרק, איטליה, גרמניה וצרפת. עם זאת, ארצות הברית אינה נכללת בעשרת הרשימות המובילות.

עובדות על רמאים

בעוד שלמידה על סטטיסטיקת בגידות עשויה לגרום לדם שלך לרתוח, עדיין יש כמה עובדות מעניינות על בוגדים שאולי לא ידעת.

עם מי בן/בת הזוג שלך יש סיכוי גבוה יותר לבגוד

סביר להניח שאדם יבגוד עם מישהו שנראה לו מעניין יותר. זה יכול להיות מישהו עם מראה טוב יותר, פיננסי טוב יותר, או טוב יותר בכל היבט אחר. לפי מחקר אחד, יש קו המחבר בין כוח לבגידה.

סטטיסטיקה על בוגדים שוב

מישהו שבגד נוטה לרמות שוב בעתיד עד שהוא יגאל את עצמו במלואו. על פי הסטטיסטיקה, יש סיכוי גבוה פי שלושה לאדם לעשות זאת שוב.

אחוז מערכות היחסים שעובדות לאחר בגידה

זה די מפתיע. אחוז מערכות היחסים שעובדות לאחר שאחת מהן היא בגידה הוא 78%. נתון זה מתאפשר בזכות הקשיים שהם התמודדו איתם. כשהם מבחינים בבעיה, הם לא נשברים מיד. במקום זאת, הם עושים כל מה שהם יכולים לתקן ובסופו של דבר ביחד. מערכת היחסים ביניהם חזקה אפילו יותר מבעבר.

איך לתפוס שותף בוגד על חם?

אז עד כמה עניינים נפוצים? די נפוץ, היינו אומרים.

לכן, אם אתה מבחין בבן הזוג שלך מתנהג מוזר, עדיף שתמצא תשובה. פתרון אחד שעשוי לעזור לך הוא כלי שנקרא Spynger.

אפליקציית spynger

Spynger היא אפליקציית ניטור שתוכננה במיוחד עבור בני זוג מודאגים. הכלי הזה פועל על אנדרואיד ויכול לעבוד בגניבה ברקע.

הוא מכיל מספר תכונות שימושיות, כולל 16 ניטור אפליקציות חברתיות, מקליט מסך נסתר, גשש GPS נסתר ו-keylogger נסתר. עם Spynger, לתפוס את בן/בת הזוג הבוגד שלך על חם תהיה עבודה קלה.

סיכום

לאחר סקירת סטטיסטיקת בגידות, מה אתה חושב על בגידה? אנו מקווים שלא תצטרכו להתמודד עם אותה בעיה. אמון הוא המפתח לזוגיות מוצלחת. אם אתה בוגד, בעצם אין לך את ההיבט של חיזוק מערכת היחסים שלך. לכן, היו כנים עם בן זוגכם והיו אסירי תודה לחברתו של זה.

פטריס סול היא סופרת מוערכת המתמחה באמנות לתפוס רמאים ולחשוף אמיתות נסתרות. ממנפת את הניסיון הרב שלה כחוקרת פרטית ותובנות חדות בפסיכולוגיה אנושית, פטריס חידדה את כישוריה בפרימת רשתות מורכבות של שקרים.

השאר תגובה:

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מקליט מסך נסתר
לא משנה מה הם עושים ב-WhatsApp, Snapchat, Instagram, Facebook Messenger, Telegram ו-Skype, אתה תדע על זה רק על ידי כניסה לחשבון שלך.
בואו נתחיל
תמונת באנר
he_ILHebrew