האם WhatsApp משמש לבגידה? 2 דרכים חכמות לתפוס רמאי

האם WhatsApp משמש לבגידות

אתה חושד בשותף שלך בבגידה, אבל רשימת האפליקציות שלו נראית די סטנדרטית. בלי טינדר, באדו או משהו מפליל. אולי אתה משתגע מכך שההודעות שלהם מצפצפות מאוחר בלילה, אבל התשובה שלהם היא, "הכל בסדר, מותק. זה רק צ'אטים בווטסאפ".

ובכן, וואטסאפ בפני עצמה היא אפליקציה תמימה. אבל האם אתה יודע במה משתמשים בווטסאפ לבגידות?

זה כמו שליח עם הגדרות ברמה הבאה שהופכות רמאות כמעט בלתי ניתנת לזיהוי. הודעות להרס עצמי, תמונות, צ'אטים מוגנים בסיסמה ועוד. אם השותף שלך זומם משהו, הוא עשוי להשתמש בתכונות הפרטיות האלה כדי להסתיר ראיות.

למרבה המזל עבור בני זוג ושותפים מודאגים, הגדרות הפרטיות של WhatsApp אינן ללא רבב. בעזרת כמה טריקים טכניים וכלים מקוונים, אתה יכול לגלות במהירות מה באמת קורה. המשך לקרוא כדי ללמוד כיצד לתפוס בעל בוגד בוואטסאפ!

[100% עובד] איך לתפוס בעל בוגד בוואטסאפ?

חשיפת האמת תהיה קלה אם תוכל להשיג את המכשיר שלהם. כמה לחיצות פה ושם, ותדע מי שולח להם הודעות כל היום. אבל, אם בן הזוג שלך אשם בבגידה בוואטסאפ, סביר להניח שהוא מגן על המכשיר שלו.

אז מה אתה יכול לעשות בנידון? ובכן, אתה יכול לחכות לרגע מושלם או להשתמש ב-a אפליקציית ניטור WhatsApp. עם כלי כזה, אתה יכול לחפור במהירות את הראיות שאתה צריך מבלי שהם אי פעם ידעו על כך. אנו ממליצים להשתמש Spynger, אפליקציית הריגול שנועדה לתפוס בן זוג בוגד.

ווטסאפ של spynger

זה מאפשר לך לעקוב אחר פעילות WhatsApp מרחוק מכל מכשיר המחובר לאינטרנט. אין צורך לדאוג להיתפס - Spynger פועל באופן בלתי נראה במכשיר של השותף שלך. והחלק הכי טוב הוא שהאפליקציה שולחת לך עדכונים בזמן אמת בכל פעם שהשותף שלך משתמש בוואטסאפ!

בוא נראה מה Spynger יכול לעשות בשבילך.

אפליקציית בגידות Spynger: כיצד לזהות WhatsApp עבור רמאים

  • תואם למכשירי אנדרואיד ו-iOS.
  • פועל באופן בלתי נראה על מכשיר היעד.
  • לקרוא הודעת בגידה בוואטסאפס. בדוק הודעות שנשלחו והתקבלו בתצוגה דמוית צ'אט. כן, אפילו אלה שנמחקו ומוגנים בסיסמה! תוכל גם לקבל מידע נוסף על כל הודעה, כגון חותמות זמן, שמות אנשי קשר ומספרים.
  • הצג יומני שיחות. שיחות נכנסות, יוצאות ושיחות שלא נענו עם מספרים, שמות אנשי קשר, חותמות זמן ומשך זמן.
  • גלה סטטוס WhatsApp. בדוק גם פסלים ציבוריים ופרטיים שהם שיתפו.
  • מעקב אחר קבצים ומדיה. גישה לכל קבצי המולטימדיה והמסמכים שנשלחו והתקבלו בוואטסאפ.
  • צלם צילומי מסך. Spynger מצלם צילום מסך בכל פעם שהשותף שלך מקיים אינטראקציה עם מכשיר היעד. בדרך זו, הם לא ימחק שום דבר מבלי שתשים לב!
  • Keylogger. כלי זה עובד כמו קסם על ידי הקלטת סיסמאות וטקסט שהם מקלידים.
דֶגֶל

כיצד לזהות בגידות בוואטסאפ באמצעות Spynger?

האם אנשים משתמשים בוואטסאפ כדי לרמות? אנחנו לא יכולים לדבר בשם כולם שם בחוץ, אבל אנחנו יכולים להגיד לך איך לבדוק את הפעילות של בן הזוג שלך. פשוט הגדר את Spynger ותגיע לתחתית מה קורה. הנה מה שאתה צריך לעשות:

שלב 1. צור את החשבון שלך

Spynger שולח נתוני WhatsApp לחשבון שלך, אז אתה צריך ליצור אחד. אל דאגה, התהליך מהיר ופשוט. פשוט מלאו את טופס ההרשמה עם כתובת המייל שלכם והמשיכו הלאה.

שלב 2. בחר התקן ותוכנית

ל-Spynger שתי גרסאות שונות עבור מכשירי אנדרואיד ו-iOS. בחר את זה בעלך משתמש. לאחר מכן, בחר את תוכנית המנוי שאתה הכי אוהב.

שלב 3. התקן את Spynger

ההתקנה לא תיקח יותר מכמה דקות, אז עקוב אחר ההוראות שעל המסך ואפשר לאפליקציה לעשות את עבודתה.

שלב 4. התחל לנטר את WhatsApp

לאחר שהכל נעשה, תוכלו להתחיל לעקוב אחר הפעילויות של בן הזוג ולקרוא הודעות בגידה בוואטסאפ. כל מה שצריך זה להיכנס ללוח הבקרה שלך עם אישורי חשבון רשומים.

מדוע Spynger הוא הכלי הטוב ביותר לתפיסת רמאים של WhatsApp?

  • 100% בטוח. עם Spynger, לא תיתפס מחטט בוואטסאפ של בן הזוג. הוא פועל ברקע של מכשיר יעד ואינו מופיע במסך הבית או בהודעות.
  • פתרון מבוסס אינטרנט. אתה יכול לעקוב אחר הפעילויות המקוונות של השותף שלך ישירות מכל דפדפן אינטרנט. Spynger עובד בצורה מושלמת גם עם גרסאות ניידות וגם עם גרסאות שולחניות של דפדפני אינטרנט פופולריים.
  • התקנה מהירה.  Spynger הוא פשוט להפליא לשימוש; אתה לא צריך שום כישורים מיוחדים או ידע IT. זוהי אחת מאפליקציות הריגול היחידות שניתן להגדיר לחלוטין תוך דקות.
  • תמיכה ב-30+ סוגי נתונים. Spynger אינו מוגבל להודעות הונאה של WhatsApp. אתה יכול לעקוב אחר כל השליחים הפופולריים ופלטפורמות המדיה החברתית אם לשותף שלך יש כאלה. רוצה יותר? לאחר מכן, גשש GPS מ-Spynger הוא בדיוק מה שאתה צריך. 

כיצד לקרוא הודעות בגידה ב-Whatsapp באמצעות Whatsapp Web?

אם בן הזוג שלך לא דבוק לטלפון שלו, אתה יכול לנסות את WhatsApp web. WhatsApp Web היא חלופה פשוטה ליישומי ריגול שפועלת גם מדפדפן האינטרנט שלך. אתה יכול להפעיל אותו בכל פעם שה-SO שלך לא נמצא בסביבה (אבל הטלפון שלהם כן). לאחר החיבור, תוכל לקרוא כל שיחות שהיו להם באפליקציה. 

אז, האם ווטסאפ מיועד לרמאים? בצע את השלבים הבאים כדי לגלות:

  1. פתח את הדפדפן שלך במחשב נייד או במחשב.
  2. הקלד "WhatsApp Web" בשורת החיפוש. אתה תראה את דף האינטרנט הרשמי של Whatsapp. לחץ על זה.
  3. קוד QR יופיע בעמוד.
  4. הקש על WhatsApp בטלפון של השותף שלך.
  5. עבור להגדרות ובחר באפשרות "התקנים מקושרים".
  6. הקש על "קשר מכשיר".
  7. סרוק את קוד ה-QR עם מצלמת הטלפון של בן הזוג.
  8. מסך הוואטסאפ שלהם יופיע במחשב הנייד או המחשב האישי שלך.
  9. עכשיו, אתה יכול לקרוא את כל הודעות הבגידה שלהם בוואטסאפ!

רק א טיפ מהיר: עדיף להשתמש בווטסאפ באינטרנט לחיפושים מהירים במקום להשתמש בו לאורך זמן. ייתכן שהשותף שלך יבחין במכשיר החדש ברשימה של מכשירים מקושרים. אם הם מכירים את דגם המחשב האישי שלך, אתה עלול להיגמר בוויכוח סוער.

דרך אגב, השיטה הזו עובדת עבור מִברָק ו Viber גם כן. זה לא נוח כמו Spynger, שהוא מוסתר לחלוטין ומציג את כל שיחות השליחים בחלון אחד. ובכל זאת, אתה יכול לחפש במהירות את גרסאות האינטרנט הרשמיות של הפלטפורמות הללו במחשב האישי שלך אם אתה קצר בזמן.

6 סימנים טכניים לבגידות בווטסאפ

סימנים של רמאות בווטסאפ

אם אתה מחפש "האם WhatsApp משמש לבגידה?" סביר להניח שתמצא טונות של מאמרים הדנים בסימני בגידה. לעתים קרובות הם מזכירים שינויים התנהגותיים והוכחות פיזיות, אבל לכל המידע הזה אין שום קשר לבגידות בוואטסאפ. אם אתה רוצה לדעת אם הם באמת משתמשים באפליקציה הזו לבגידה, צפה בכמה מהסימנים הטכניים הבאים:

  1. התראות מטושטשות. לרוב מכשירי אנדרואיד ו-iOS יש תכונת טשטוש פרטיות. אם השותף שלך איפשר זאת, ייתכן שהוא מסתיר משהו.
  2. ריק היסטוריית הצ'אט. אם בן הזוג שלך משוחח בצ'אט בוואטסאפ לעתים קרובות, אבל השרשור שלו ריק בכל פעם שאתה מסתכל עליו, ייתכן שהוא ימחק אותם.
  3. שיקוף אפליקציית WhatsApp לחשבון שני (זמין לאנדרואיד). אם אין להם חשבון שני למטרות עסקיות, ייתכן שהם משתמשים בו עבור רמאות בוואטסאפ.
  4. צ'אטים מוגנים באמצעות סיסמה. אם הם הגדירו סיסמאות לשיחות מסוימות, משהו בהחלט כבוי.
  5. סטטוס "מקוון" מושבת. רמאים יודעים שעם נכים "זמן שנראה אחרון", השותפים שלהם לעולם לא יאשימו אותם בפעילויות בשעות הלילה המאוחרות.
  6. יותר מדי הודעות שלא נקראו. אם הם נמנעים מקריאת צ'אטים באופן מיידי, ייתכן שהם מחכים שתעזוב כדי שיוכלו להשיב להם בבטחה.

שורה תחתונה

עכשיו כשאתה יודע במה משתמשים בווטסאפ לבגידות, השתמש בטכנולוגיה לטובתך! אם ה-SO שלך לא דבוק לטלפון שלהם כל הזמן, קשר אותו לרשת WhatsApp. אבל זכרו, זה גלוי לבעל המכשיר! 

למי שלא מתעסק ברולטה, Spynger הוא פתרון טוב יותר. אפליקציית ריגול נסתרת זו מאפשרת לך לקרוא צ'אטים של WhatsApp בזמן אמת מהמכשיר שלך. גם אם הם מחקו או נעלו הודעות ספציפיות עם סיסמאות, Spynger ייתן לך גישה להיסטוריית הצ'אט שלהם. נסה את זה והנח את דעתך.

פטריס סול היא סופרת מוערכת המתמחה באמנות לתפוס רמאים ולחשוף אמיתות נסתרות. ממנפת את הניסיון הרב שלה כחוקרת פרטית ותובנות חדות בפסיכולוגיה אנושית, פטריס חידדה את כישוריה בפרימת רשתות מורכבות של שקרים.

השאר תגובה:

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מקליט מסך נסתר
לא משנה מה הם עושים ב-WhatsApp, Snapchat, Instagram, Facebook Messenger, Telegram ו-Skype, אתה תדע על זה רק על ידי כניסה לחשבון שלך.
בואו נתחיל
תמונת באנר
he_ILHebrew