איך לראות למי החבר שלך שולח הודעות בפייסבוק

ראה למי החבר שלך שולח הודעות בפייסבוק

האם החבר שלך מתנהג מרוחק? האם הוא משוחח עם מישהו בפייסבוק ומתגונן לגבי הטלפון שלו? אם החבר שלך משתמש בפייסבוק בטלפון שלו יותר מתמיד, נעשה חשאי ומתעלם ממך, זה עשוי להיות סימן שהוא בוגד. בשלב זה עשויה לצוץ לך שאלה מוצדקת: איך אני יכול לגלות עם מי החבר שלי מדבר במסנג'ר או איך אני יכול לראות למי החבר שלי שולח הודעות טקסט בפייסבוק?

ברור שלהתעמת איתו לא יועיל. אתה גם לא יכול לפקוח עין על הטלפון שלו כל הזמן. אבל יש כמה דרכים שבהן תוכל לאשר את החשד שלך מבלי ליידע את החבר שלך.

סיבות לבדוק את הפייסבוק של החבר שלך

פייסבוק היא אחת מאפליקציות המדיה החברתיות הפופולריות ביותר בעולם. עם זאת, זו גם אחת האפליקציות המובילות שאנשים משתמשים בהן כדי לרמות. מחקר מגלה את זה 41% של אנשים משתמשים בפייסבוק כדי לבגוד בבני הזוג ובבני הזוג שלהם. הסיבה לכך היא שפייסבוק יכולה לאפשר בקלות למחוק שיחות ולהסתיר הודעות באופן זמני.

אמנם זה נתון מפתיע, אבל זה לא סיבה לחשוד בבן הזוג שלך. הנה כמה מהסיבות התקפות שעלולות להניע אותך לחשוד בחבר שלך בשימוש בפייסבוק לבגידה:

  • העיניים שלו נדלקות כשהן מקבלות התראה.
  • הוא מסתיר בסודיות לגבי פעילותו בפייסבוק.
  • ההתנהגות שלו השתנתה, גם כשהוא לא משתמש בטלפון שלו.
  • הוא מוחק את ההודעות שלו מדי פעם.
  • הוא הגדיר סיסמה לנעילת הטלפון שלו או אפליקציות נעילת אפליקציות לנעילת אפליקציות.
דֶגֶל

3 הדרכים המובילות כיצד לעקוב אחר הפייסבוק של החבר שלך

אם אתה חשוד בהתנהגות של החבר שלך, שאלה אחת שאולי אתה שואל היא: איך אני יכול לראות את הפעילות של החבר שלי בפייסבוק?

ישנן דרכים רבות לאמת את החשד שלך. מאמרים רבים באינטרנט יגידו לך איך לבדוק את הודעות הפייסבוק של החבר בחינם, אבל שיטות אלה אינן אמינות במיוחד. הם יכולים אפילו לפרוץ את הפרטים האישיים מהטלפון שלך ולהשתמש בהם לצורך דיוג ופשעי סייבר אחרים.

אז, אל תיפול למלכודת החינמית. הנה רשימה של שלוש הדרכים המובילות שהן היעילות ביותר לבדוק הודעות בפייסבוק של החבר:

1. מצא Keylogger אמין

Keylogger אמין

אחת השיטות היעילות ביותר לגשת להודעות הפייסבוק של החבר שלך היא מציאת מפתח לוגר אמין. Keylogger היא תוכנה שמתעדת כל הקשה שנעשתה על ידי המשתמש במחשב.

עם זאת, הטכניקה הזו משמשת האקרים כדי לקבל גישה הונאה למידע ולסיסמאות סודיים. Keyloggers הם די מתקדמים, ומתכנתי מחשבים בעלי ידע טכנולוגי משתמשים בהם. הם יכולים להשתמש ב-keyloggers כדי לקבל גישה להודעות הפייסבוק שלו דרך מחשב או מחשב נייד.

עם זאת, אם אינך מתמצא בטכנולוגיה, אין בעיה כעת. ישנן אפליקציות פרימיום כמו Spynger שכבר פיתחו keyloggers אמינים לצורך מעקב נייד. הורים ושותפים רבים משתמשים באפליקציה זו כדי לפקוח עין על ילדיהם ושותפים.

2. התגנב לפייסבוק שלו על ידי איפוס הסיסמה

סיסמת פייסבוק

חלופה נוספת לקבלת גישה לפייסבוק של החבר שלך היא פיצוח הסיסמה שלו ואיפוס שלה. אבל לפני שתנסה את השיטה הזו, אולי תחשוב "איך להשיג את הסיסמה של החבר שלי בפייסבוק?"

אם יש לך גישה לסיסמה שלו, איפוס זה לא עניין גדול. פשוט תפוס את הטלפון שלו ואפס את הסיסמה על ידי הקלדת הסיסמה הנוכחית והגדרת סיסמה חדשה.

עם זאת, אם החבר שלך מעולם לא שיתף איתך את הסיסמה שלו בפייסבוק, ייתכן שלא יהיה קל לפצח אותה.

אפשרות אחת היא לפתוח את חשבון הפייסבוק שלו דרך הטלפון שלו כשהוא השאיר אותו ללא השגחה ולבצע את השלבים הבאים:

  • התנתק מחשבון הפייסבוק שלו.
  • לחץ על "שכחתי סיסמה" עם הכניסה.
  • שנה את הסיסמה שלו על ידי ביצוע ההוראות שעל המסך.

אמנם השיטה הזו היא בחינם, אבל היא מסוכנת. ייתכן שהחבר שלך יודע מה אתה עושה מכיוון שהוא עשוי לקבל הודעה על שינוי הסיסמה באמצעות דואר אלקטרוני. בנוסף, אם החבר שלך נעל את אפליקציית הפייסבוק שלו עם לוקר אפליקציה, הגישה אליה תהיה בלתי אפשרית.

עבור מגבלות אלה, אנו מציעים לך ללכת על האפשרות השלישית כדי לראות את הפעילות של החבר שלך בפייסבוק:

3. השתמש באפליקציית ניטור

בגלל העלייה בטכנולוגיה, גם אפליקציות ניטור הפכו מתקדמות למדי. כעת אתה יכול להשתמש באפליקציות ניטור כדי לעקוב אחר מיקומו של מישהו, לקבל גישה לקבצים שהם מאחסנים בטלפונים שלו, ואפילו לראות מה הם מקלידים בטלפונים שלו. אפליקציות ניטור רבות אפילו מאפשרות לך להגדיר מיקומים גיאוגרפיים ומילות מפתח עבור מפתחי לוגרים, כך שהם לא יצטרכו לפקוח עיניים באפליקציה כל הזמן.

אז, אם השאלה שלך היא: איך אני יכול לראות עם מי החבר שלי מתקשר בפייסבוק, אפליקציות ריגול הן התשובה שלך. עם זאת, לא כל אפליקציות הריגול אמינות. תמצא הרבה אפליקציות ריגול המבטיחות מעקב טלפון בחינם ורבים המבטיחים תכונות פרימיום במחיר חד פעמי או במחיר נמוך במיוחד.

המחיר הנמוך עשוי להיות פיתיון כדי לגרום לך להתקין את האפליקציה. אבל אתה תמיד צריך ללכת על אפליקציית ניטור אמינה. לרבים מהאפליקציות האמינות ביותר לניטור יש תוכניות חודשיות. כמה מהשמות הפופולריים ביותר בקטגוריה זו הם Spynger, mSpy ו-Eyezy.

נדבר יותר על Spynger בסעיף הבא.

איך Spynger יכול לעזור?

spynger-facebook-spy

Spynger היא אפליקציית ניטור טלפון בעלת הדירוג הגבוה ביותר. בשימוש בעיקר על ידי הורים, מעסיקים ושותפים מודאגים, היא מדורגת ברמה הגבוהה ביותר מכיוון שהיא אחת האפליקציות האמינות והעשירות בתכונות בקטגוריה.

דבר ראשון, האפליקציה הזו מאפשרת לך לנטר כמעט את כל אפליקציות המדיה החברתית, לא רק בפייסבוק. לכן, אם בן הזוג שלך משתמש באפליקציה אחרת לבגידה, אתה לא צריך להתעצבן עם Spynger.

הנה רשימה של אפליקציות שאתה יכול צג בטלפון של בן הזוג שלך באמצעות Spynger:

החלק הטוב ביותר הוא שהאפליקציה הזו מצוינת גם למעקב אחר המיקום של החבר שלך, קבלת גישה למדיה המאוחסנת בטלפון שלו, ואפילו להקליט את מסך הנייד שלו. אז אתה מקבל חבילה שלמה. לא פלא, Spynger נקראת אפליקציית פרימיום והיא גם היא בעלת הדירוג הגבוה ביותר.

להלן רשימה של התכונות ש-Spynger מציע מלבד ניטור מדיה חברתית:

  • מעקב אחר מיקום GPS
  • ניטור שיחות
  • ניטור אפליקציה
  • ניטור הודעות
  • מעקב אחר מילות מפתח
  • הקלטת מסך

כיצד להגדיר Spynger?

הגדרת Spynger קלה למדי. להלן ההוראות המפורטות לעקוב אחר צעד:

  1.  בקר באתר Spynger ו לבחור תוכנית.
  2. הירשם לתוכנית שבחרת והגדר חשבון.
  3.  קבל גישה לטלפון היעד והתקן עליו את קובץ ה-APK.
  4. עקוב אחר ההוראות להורדת האפליקציה בטלפון היעד.
  5. באפליקציה, עקוב אחר ההוראות שעל המסך להגדרה.
  6.  מחק את קובץ ה-APK מטלפון היעד.
  7. יש לך גישה למכשיר וכעת תוכל לגשת אליו דרך המכשיר הנייד או המחשב שלך.

סיכום

כשאתה חשוד בפעילויות של החבר שלך בפייסבוק, הדבר הראשון שעולה לך בראש הוא: איך לגלות עם מי החבר שלי מדבר במסנג'ר לפייסבוק בחינם. אבל אתה צריך להיות מודע לאפליקציות חינמיות, כי הן יכולות לפרוץ את המידע האישי שלך ולמכור את הנתונים שלך לצדדים שלישיים.

אפליקציות פרימיום כמו Spynger אינן רק נטולות סיכון אלא גם מאפשרות לך לקבל גישה רחבה יותר לטלפון של בן הזוג שלך. עם Spynger, אתה יכול לעקוב אחר מיקומם, להקליט את המסך שלהם ולקבל גישה לתריסר אפליקציות נוספות ולא רק לפייסבוק.

אז, בפעם הבאה שאתה חושב איך לבדוק את החבר הודעות בפייסבוק מבלי לגעת בטלפון שלו בחינם, שקול להוציא מעט כסף כדי לקבל גישה לאפליקציה פרימיום ואמינה כמו Spynger.

שאלות נפוצות

איך אני רואה את ההודעות הסודיות של החבר שלי בפייסבוק?

אם החבר שלך מתנהג בחשדנות עם חשבון הפייסבוק שלו, אתה יכול לראות את ההודעות הסודיות שלו על ידי קבלת keylogger או איפוס הסיסמה שלו כדי לקבל גישה לחשבון הפייסבוק שלו. עם זאת, הדרך הטובה ביותר לראות את הודעות הפייסבוק של החבר שלך היא באמצעות אפליקציות ניטור איכותיות ואמינות כמו Spynger.

איך אני יכול לדעת אם השותף שלי שולח הודעות למישהו ב-Messenger אם הוא מוחק את ההודעות?

אם השותף שלך מוחק את ההודעות, אתה יכול לראות את ההודעות שלו דרך יישום keylogger אם אתה מתמצא. אתה יכול גם להשתמש באפליקציית ניטור כמו Spynger כדי לקבל גישה להודעות הטקסט, הודעות הפייסבוק וההודעות שלהם בכל אפליקציה אחרת כמו WhatsApp, Viber, Telegram, Kik, Tinder, Line, Snapchat, Skype, Instagram, Hangouts ו-Discord.

פטריס סול היא סופרת מוערכת המתמחה באמנות לתפוס רמאים ולחשוף אמיתות נסתרות. ממנפת את הניסיון הרב שלה כחוקרת פרטית ותובנות חדות בפסיכולוגיה אנושית, פטריס חידדה את כישוריה בפרימת רשתות מורכבות של שקרים.

השאר תגובה:

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מקליט מסך נסתר
לא משנה מה הם עושים ב-WhatsApp, Snapchat, Instagram, Facebook Messenger, Telegram ו-Skype, אתה תדע על זה רק על ידי כניסה לחשבון שלך.
בואו נתחיל
תמונת באנר
he_ILHebrew