כיצד לעקוב אחר הטלפון של אשתי: שיטות שעובדות

מיקום המסלול

נשים נשואות בוגדות בתדירות גבוהה יותר ממה שאתה חושב. על פי המדע, נשים נוטות יותר לבגוד אם חסר להן מגוון מיני מבני זוגן. אם אתה חושד שאשתך בוגדת, זה עשוי לעזור לעקוב אחר ה-GPS של הטלפון של אשתי ולדעת את מקום הימצאה כשהיא לא בבית.

ללמוד כיצד לעקוב אחר הטלפון של אשתי בהחלט עזר כשהתחלתי להבחין בכמה סימנים מובהקים של בגידה. מלבד שהגיעה הביתה מאוחר, היא פתאום התגוננה עם הטלפון שלה והתחילה ללכת לחדר כושר. היא גם הפכה קרה ופסיבית-אגרסיבית, מה שגרם לי להרגיש לא מוערך. זה היה די לא אופייני לה.

שימוש באפליקציית מעקב אחר אישה טובה עשוי להיות שימושי אם אתה סקרן לדעת אם היא מפלרטטת עם גברים אחרים בטינדר ובאתרי היכרויות אחרים. במאמר זה, נדון כיצד לעקוב אחר הטלפון הנייד של אשתך בחינם.

מדוע אולי תרצה לאתר את אשתך

אתם בטח חושבים: איך אוכל לעקוב אחר הטלפון הסלולרי של אשתי מבלי להעלות את החשד שלה? ישנן מספר סיבות שיכולות לגרום לך לפקח על המכשיר שלה, כולן די תקפות.

הנה שלוש סיבות מדוע אולי תרצה לעקוב אחר הטלפון של אשתך לפי מספר:

1. הוכחת בגידה

אם אשתך התנהגה בצורה מוזרה בתקופה האחרונה, אז אולי היא בוגדת. אולי שמתם לב לשקרים הלבנים התכופים שלה, לשינויים בהרגלי הטיפוח או לדפוסי ההוצאות המוזרים שלה.

התנהגות בלתי מוצדקת שכזו דורשת חקירה מיידית מכיוון שיכול להיות שהיא מנהלת רומן ממש מתחת לאף שלך. אבל באילו אפליקציות צ'אט משתמשים בוגדים? טינדר, באדו ובאמבל הם הנפוצים ביותר.

2. אתה מודאג לגביה

כגבר, זו האחריות שלך להגן על המשפחה שלך. אם אתה פשוט מודאג מהרווחה שלה, ללמוד כיצד תוכל לעקוב אחר הטלפון הנייד של אשתך יכול לעזור לך לגלות את מיקומה בזמן אמת לאורך היום. בדרך זו, תהיו במצב טוב יותר להגן עליה אם היא תשוטט לשכונות מסוכנות.

3. אתה שונא הפתעות

יש גברים שפשוט שונאים הפתעות. אם אתה מסוג הבחורים שאוהבים להיות בשליטה בכל מצב, אז אולי תצטרך לעקוב אחר הטלפון של אשתי בחינם. לדעת מה היא מתכננת ליום ההולדת או יום השנה שלך תעזור לך להימנע מחרדת ציפייה ולהכין משהו נחמד גם עבורה.

דֶגֶל

כיצד לעקוב אחר הטלפון של אשתי לפי מספר

שימוש בתוכנה רבת עוצמה לאיתור מספרי טלפון יכול בעצם לעזור לך למצוא את מיקום הטלפון של אשתי בחינם או בעלות קטנה. למרות שישנם עשרות פתרונות מעקב בשוק כיום, Detectico בולט כקרם היבול. Detectico היא פלטפורמת מעקב גיאוגרפי מבריקה המאפשרת למשתמשים לעקוב אחר טלפונים סלולריים של אנשים אחרים באמצעות מספרי הטלפון הניידים שלהם.

detectico1

להלן מדריך שלב אחר שלב כיצד להשתמש ב-Detectico:

  • לְבַקֵר detectico.com בדפדפן המועדף עליך
  • צור חשבון בחינם באמצעות הדוא"ל התקף שלך
  • הקלד את מספר הטלפון שברצונך לאתר בשדה הריק
  • לחץ על "אתר" כדי לשלוח לנמען הודעה דיסקרטית המכילה את קישור המעקב
  • המתן עד שהם יקבלו את ההודעה ועקוב אחר הקישור
  • התחל לעקוב אחר מיקומם החי על גבי מפה

כיצד לעקוב אחר הטלפון של אשתי באמצעות אפליקציית ריגול

כשנשים משתעממות מהנישואים שלהן, הן נוטות להצטרף לאפליקציות היכרויות כמו טינדר למטרות עניינים. אפליקציות כאלה מיועדות בעיקר להיכרויות ולחיבורים, אבל יש אנשים שמשתמשים בהן גם כדי לבגוד בבני הזוג שלהם.

אז איך אני יכול לעקוב אחר הטלפון של אשתי בלי שהיא תדע? ההימור הטוב ביותר שלך יהיה להשתמש באפליקציית ריגול מעולה כגון Spynger.

ריגול

Spynger היא אפליקציית ניטור נערצת המצוידת במעקב אחר מיקום GPS מוסתר. לאחר התקנתו במכשיר היעד, תוכל להשתמש בתכונה זו כדי לקבל את קואורדינטות המיקום המדויקות שלו במפה.

מלבד המחיר הוגן, אפליקציית הריגול הזו מספקת תהליך התקנה פשוט ומשתמשת בהצפנה מקצה לקצה כדי להבטיח שאף אחד אחר לא יקבל גישה לנתונים שלו.

Spynger פועל במצב התגנבות כדי למנוע מאשתך לגלות שאתה עוקב אחריהם. אתה יכול לנסות זאת על ידי ביקור באתר הרשמי של Spynger, לחיצה על "בדוק את השותף שלי עכשיו" וביצוע ההוראות הברורות.

מה עוד אתה יכול לנטר עם Spynger?

כעת, לאחר שלמדת כיצד תוכל לעקוב אחר מיקומה של אשתך מבלי שהיא תדע, הגיע הזמן שתדע על מגוון התכונות של Spynger שעשויות להיות שימושיות גם כן. אלו כוללים:

  • מעקב אחר מדיה חברתית. אם אתה מפקפק כל הזמן באינטראקציות של אשתך בפייסבוק, WhatsApp, Viber, Telegram ואתרי מדיה חברתית אחרים, Spynger מספק גישה מלאה להודעות שלהם, עדכוני סטטוס, תמונות משותפות ואמוטיקונים בלמעלה מ-16 אפליקציות הודעות פופולריות.
  • Keylogger. אתה יכול גם לעקוב אחר הקשות המקשים שלהם להציג טקסטים סודיים, כניסות לחשבון ועוד באמצעות ה-keylogger הייחודי של Spynger.
  • צג יומן שיחות. תכונה זו עוזרת לך לגלות עם מי הם שוחחו לעתים קרובות, להציג את משכי השיחה וחותמות הזמן.
  • מציג גלריה. אתה יכול לבדוק את כל התמונות המאוחסנות בגלריה של הטלפון שלהם באמצעות תכונה זו.

כיצד אוכל לעקוב אחר מיקומה של אשתי מבלי שהיא תדע?

זה די קל לעקוב אחר מיקום הטלפון הסלולרי של אשתך בחינם אם יש לך את הכלים הנכונים לרשותך. להלן שלוש שיטות שבהן תוכל להשתמש כדי למצוא את מיקומה:

שיטה 1: מצא את ה-iOS שלי

מצא את האייפון שלי

משתמשי אפל יכולים להשתמש באפליקציית מעקב אחר מיקום המותקנת מראש בשם Find My כדי לדעת את מקום הימצאו של יקיריהם. אתה פשוט צריך להפעיל את "שיתוף משפחה" באייפון של אשתך כדי שזה יעבוד.

למרות שקל לעקוב אחר שיטה זו, אתה צריך לקבל גישה פיזית לטלפון של אשתך עבור ההגדרה הראשונית. היא גם יכולה לכבות את שירותי המיקום כשתגלה שאתה מרגל אחר המיקום שלה.

שיטה 2: שירותי מיקום של גוגל

Google מצא את המכשיר שלי

לטלפונים אנדרואיד יש שירות מעקב משלהם הידוע בשם Find My Device שהוא די קל לשימוש. פשוט בקר ב-Google Find My Device והיכנס באמצעות אישורי Gmail של אשתך כדי לקבל את המיקום המדויק של הטלפון שלה במפות Google.

טכניקה זו פשוטה ולגמרי חינמית. למרבה הצער, Google תשלח הודעה לטלפון של אשתך המתריע בפניה על פעילות חשודה זו. אזהרה זו עלולה לגרום לה לכבות את שירותי המיקום של המכשיר שלה.

שיטה 3: אתר את הטלפון באמצעות IMEI

IMEI

כל טלפון מכיל קוד זיהוי ייחודי בן 15 ספרות המכונה מספר IMEI. אתה יכול להתקין אפליקציית מעקב IMEI במכשיר שלך, להעניק לו את ההרשאות הנדרשות ולהקליד את מספר ה-IMEI של טלפון היעד כדי לבדוק את מיקומו המדויק.

פתרון זה הוא חינמי וניתן להשתמש בו כדי לאתר את רוב סוגי הטלפונים. עם זאת, הוא לא תמיד מספק פרטי מיקום מדויקים שעלולים להפוך אותו לבלתי אמין.

עקוב אחר מיקום הטלפון הסלולרי של אשתי בחינם: מחשבות אחרונות

ברגע שתכירו איך לעקוב אחר הטלפון הסלולרי של אשתי בחינם, סוף סוף תוכלו לבדוק את מיקומה בתדירות גבוהה יותר ולשמור עליה. לאחר ביצוע מחקרים רבים, אני ממליץ בחום על Spynger ו-Detectico כפתרונות המעקב הטובים ביותר בשוק כיום.

דֶגֶל
פטריס סול היא סופרת מוערכת המתמחה באמנות לתפוס רמאים ולחשוף אמיתות נסתרות. ממנפת את הניסיון הרב שלה כחוקרת פרטית ותובנות חדות בפסיכולוגיה אנושית, פטריס חידדה את כישוריה בפרימת רשתות מורכבות של שקרים.

השאר תגובה:

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מקליט מסך נסתר
לא משנה מה הם עושים ב-WhatsApp, Snapchat, Instagram, Facebook Messenger, Telegram ו-Skype, אתה תדע על זה רק על ידי כניסה לחשבון שלך.
בואו נתחיל
תמונת באנר
he_ILHebrew