10 סימני בגידה בפייסבוק: כיצד לזהות בגידה בפייסבוק 

סימני בגידה בפייסבוק

דמיינו את זה: בן הזוג שלכם ממשיך להסתובב בטלפון כל הזמן, לשלוח הודעות טקסט ולחייך למסך שלו. ואז, אתה מבחין בטינדר או באמבל על ההגדרות שלהם ובום!

כל הנקודות מחוברות. אין ספק מדוע הם ישתמשו באפליקציות אלה.

אבל, כשזה מגיע לסימני בגידה בפייסבוק, העובדה שהשותף שלך משתמש בפייסבוק לא אומרת כלום. לכולם כיום יש לפחות עמוד אחד, אז למה שזו תהיה בעיה?

ובכל זאת, אם אינך יכול להתנער מהתחושה שה-SO שלך זומם למשהו בפייסבוק, התעלמות ממנו היא רעיון רע. המוח שלך בטח מזהיר אותך באופן לא מודע, ואנחנו כאן כדי לפענח את הסימנים האלה.

בואו נצלול כיצד לגלות אם מישהו בוגד בפייסבוק - ומה לעשות אם האמת מתגלה.

10 סימני בגידה במסנג'ר של פייסבוק

סימני בגידה ב-Facebook Messenger

לפי ג'יימס אי כץ, פרופסור משפחת פלד ללימודי מדיה מתפתחת במכללה אנשים שאינם מרוצים מנישואיהם היו פונים לפייסבוק כדי למצוא אנשים אחרים.

חלקם עשויים לחפש תמיכה רגשית מחוץ למערכת היחסים, בעוד שאחרים עשויים לחפש קשר פיזי. להלן 10 סימני רמאות ב-Facebook Messenger שחושפים את כוונותיהם:

  1. הם תמיד מקוונים

בכל פעם שאתה מתחבר לחשבון הפייסבוק שלך, אתה תמיד רואה נקודה ירוקה ליד שם השותף שלך. אם הם מבלים את רוב זמנם בפלטפורמה, ייתכן שהם מפלרטטים עם מישהו חדש או מחפשים קשרים רומנטיים. אולי אפילו לא ידעת על זה בגלל הגדרות הפרטיות.

  1. הם משתמשים בתכונת בגידה בשיחה סודית של פייסבוק

אם אתה תוהה היכן לחפש בגידה בשיחות סודיות בפייסבוק, אל תחטט בטלפון של בן הזוג שלך. טקסטים אלה נעלמים לאחר צפייה, בדיוק כמו הודעות Snapchat. אתה יכול לדעת שהשותף שלך משתמש בהודעות סודיות אם אתה מבחין שבועות טקסט שחורות מופיעות בתיבת הדואר הנכנס של בן הזוג שלך. רוצה לקרוא אותם? לאחר מכן, השתמש באפליקציות ניטור מתקדמות כמו Spynger שיכול לשחזר הודעות סודיות.

  1. הם מוחקים את היסטוריית הצ'אט

בשנת 2024, איננו צריכים עוד לנקות את היסטוריית ההודעות עבור שטח נוסף, מכיוון שטלפונים יכולים לאחסן ג'יגה-בייט של נתונים. אבל אם השותף שלך תמיד מוחק צ'אטים עם אדם ספציפי, זה לצעוק "בגידה בפייסבוק". 

דֶגֶל
  1. הם שינו את הגדרות הפרטיות

אם ה-SO שלך לא מפרסם סיפורים ולא כותב פוסטים יותר, זה לא אומר שהם איבדו עניין במדיה החברתית. הם יכולים פשוט לכלול אותך בכמה רשימות בהגדרות הפרטיות שלהם. רמאים עושים זאת לעתים קרובות כדי למנוע ויכוחים על כך שהם חוסמים אותך לחלוטין. 

  1. יש להם כמה חשבונות בפייסבוק

קיום מספר פרופילים בפייסבוק הוא נורמה, במיוחד אם אתה משתמש בפלטפורמה לעסקים. אחרי הכל, זה נוח כאשר חללים אישיים ועבודה אינם חופפים. אבל, אם השותף שלך אינו מעורב בשיווק או במכירות מקוונות, ייתכן שאתה מתמודד עם רמאות בפייסבוק. 

  1. הם לא חברים אותך בפייסבוק

הוספת אחד את השני בפייסבוק מתרחשת לעתים קרובות לפני תחילת מערכת היחסים בפועל. אם בן הזוג שלך מעלה כל מיני תירוצים למה הוא לא חבר איתך ברשתות החברתיות, שקלו לעבור על העמוד שלהם. יש סיכוי גבוה להיתקל בראיות רמאות בפייסבוק. 

  1. הם נמצאים בפייסבוק היכרויות 

יש אנשים שקוראים לזה "אפליקציית רמאות בפייסבוק", אבל אנחנו ניצמד לשם הרשמי. הכרויות בפייסבוק היא תכונה נוספת הזמינה ב-Messenger. בעזרתו, אתה יכול להחליק בסתר את פרופילי המשתמש ולהתחיל איתם שיחה. אם אתה רואה צ'אט עם אייקון לב סגול בהודעות של בן הזוג שלך, אז הוא משתמש ב-Facebook Dating.

  1. הם משתמשים בפייסבוק מאוחר בלילה

הדגל האדום הזה הוא אחד הסימנים המובהקים ביותר לבגידה ב-Facebook Messenger. אם בן הזוג שלך נמנע משימוש בטלפון שלו כשאתה בסביבה, אבל בכל פעם שאתה הולך לישון, הוא משיק את אפליקציית Messenger, זה הזמן לפקפק במניעים שלהם.

  1. הם מתגוננים כשאתה מעלה את פייסבוק

שאילת שאלות עקיפות היא טריק פשוט כיצד לדעת אם היא בוגדת בפייסבוק. אדם שמרגיש אשם בבגידה בדרך כלל מרגיש מאוים מהעניין הפתאומי שלך. מכאן שאפילו שיחת חולין תמימה על פייסבוק מעוררת תגובה תוקפנית.

  1. הם שמו סיסמה באפליקציית פייסבוק

לפייסבוק יש יותר ממספיק שכבות הגנה, כולל סיסמה ואימות 2FA. אם ה-SO שלך מרחיק עוד יותר על ידי הכנסת סיסמה לאפליקציית Messenger עצמה, ייתכן שהם מסתירים ממך שיחות.

איך לגלות אם מישהו בוגד בפייסבוק?

אם אתם תוהים איך לתפוס רמאי בפייסבוק, תשומת לב לשינויי ההתנהגות היא רק נקודת התחלה. סימנים של בגידה לבדם אינם נותנים לך שום ראיה מהותית להתעמת עם בן הזוג שלך, גם אם אתה בטוח לחלוטין שיש לו רומן מקוון.

אם אתה רוצה להימנע מעימות על ההאשמות המופרכות שלך, חפר את ההוכחה באמצעות כלי ניטור מקוון של פייסבוק Spynger. תוכנן למעקב אחר שותפים לא נאמנים, הוא עשה גלים גדולים באינטרנט בגלל תכונות מתקדמות וקלות שימוש.

תפסו רמאים בפייסבוק ביד עם Spynger

spynger fb

Spynger הוא בלתי נראה הן לבעל החשבון והן למערכת האבטחה של פייסבוק. בעזרתו תוכלו לבדוק בבטחה את רוב הנתונים החיוניים, כולל:

  • הודעות שנשלחו והתקבלו, כולל הודעות שנמחקו
  • שיחות סודיות של פייסבוק היסטוריית בגידה
  • רשימת חברים עם שמות ומספרים
  • קבצים וקישורים משותפים
  • פוסטים, סיפורים ותגובות
  • מיקום GPS בזמן אמת

כיצד לגלות אם לבעל יש חשבון פייסבוק סודי ב-3 שלבים

עם Spynger, אתה לא צריך פתרונות מורכבים כיצד לגלות אם לבעל יש חשבון פייסבוק סודי. האפליקציה תעשה את העבודה בשבילך לאחר שתגדיר אותה. בצע את השלבים הבאים:

שלב 1. צור את החשבון שלך

Spynger שולח נתוני פייסבוק ללוח בקרה מקוון מאובטח המקושר לחשבון שלך. כדי ליצור אותו, פשוט הזן את האימייל שלך וסיסמה חזקה בשדות הרישום.

שלב 2. בחר את התוכנית שלך

לתפוס רמאי בפייסבוק דורש קצת זמן, אז Spynger מציעה תוכניות מנוי שונות המותאמות לצרכים שלך, כולל חבילות חודשיות, רבעוניות ושנתיות. בחר את זה שמתאים לצרכים שלך ופעל לפי ההוראות שעל המסך כדי להשלים את תהליך ההגדרה.

שלב 3. תפוס רמאים בפייסבוק

היכנס ללוח הבקרה שלך מכל דפדפן ולחץ על הכרטיסייה "פייסבוק". עכשיו אתה יכול לקרוא שיחות סודיות של פייסבוק בגידה, לעקוב אחר מיקום ואפילו לצלם צילומי מסך של המכשיר של בן הזוג שלך.

מה לעשות אם תפסתי את השותף שלי בוגד בפייסבוק?

  • צרו מרחק ביניכם. התרחק מהשותף שלך פיזית כדי להחליט על פעולות נוספות לפני נקיטת צעדים דרסטיים. אתה לא צריך להתעמת איתם על רמאות בפייסבוק באופן מיידי. צאו לחופשה קצרה, בקרו את ההורים שלכם - עשו הכל כדי לבלות קצת זמן בלי שהם יהיו בסביבה.
  • תכנן את השיחה שלך. לאחר שהרגשות שלך התייצבו, חשבו מה עוד אתם צריכים לדעת וכיצד לדון במצב עם בן הזוג. גם אם אתה עומד להיפרד מהם, הם צריכים לדעת את הסיבה מאחורי ההחלטה שלך, לא משנה כמה הם היו רעים כלפיך.
  • חפש תמיכה רגשית. גם אם לא נפרדתם בגלל בגידות בפייסבוק, הבריאות הנפשית שלכם עדיין סובלת מהחוויה הטראומטית של בגידה. הזמינו מספר פגישות עם מטפל מקצועי.

מילים אחרונות 

כאשר אתה מבחין רק באחד מתוך 10 סימני בגידה בפייסבוק, זה כנראה לא סיבה לדאגה. כמעט לכל משתמש אינטרנט יש הרגלים דיגיטליים ספציפיים, והשותף שלך אינו יוצא מן הכלל. אבל, אם סימנת את כל הסימנים מהרשימה שלנו או שהבטן שלך אומר לך שמשהו לא בסדר, אז חקור לעומק. 

זכור שרוב הרמאים מוחקים/מסתירים תוכן מתפשר ולכן, ייתכן שלא תמצא אותו רק על ידי גלילה בהיסטוריית הצ'אט בטלפון שלהם. אם אתה רוצה למצוא ראיות רמאות שנמחקו, השתמש ב-Spynger. זהו כלי ניטור מקוון של פייסבוק ששולח לך את כל המידע שהשותף שלך משתף או מקבל כאן. אתה יכול לקרוא טקסטים, להציג קבצים משותפים ואפילו לעקוב אחר מיקום מלוח הבקרה המקוון מבלי שהם ידעו.

פטריס סול היא סופרת מוערכת המתמחה באמנות לתפוס רמאים ולחשוף אמיתות נסתרות. ממנפת את הניסיון הרב שלה כחוקרת פרטית ותובנות חדות בפסיכולוגיה אנושית, פטריס חידדה את כישוריה בפרימת רשתות מורכבות של שקרים.

השאר תגובה:

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מקליט מסך נסתר
לא משנה מה הם עושים ב-WhatsApp, Snapchat, Instagram, Facebook Messenger, Telegram ו-Skype, אתה תדע על זה רק על ידי כניסה לחשבון שלך.
בואו נתחיל
תמונת באנר
he_ILHebrew