איך לתפוס חבר בוגד בטלפון שלו

גבר בוגד

סטָטִיסטִיקָה להראות ש-20% של גברים הטרוסקסואלים צפויים לבגוד בבני הזוג שלהם. חלק מהגורמים שעשויים להניע גברים לבגוד כוללים חוסר שביעות רצון מנישואיהם והפיתוי למין טוב יותר. ללמוד איך לתפוס חבר בוגד בטלפון שלו יכול לעזור לך לאסוף מספיק ראיות כדי להתעמת איתו. עם זאת, זה לא תמיד קל כמו שזה נשמע.

כאשר גבר מתחיל לראשונה לבגוד, אתה עשוי להבחין בשינויים עדינים בטיפוח, בדפוסים ובגינונים שלו. לדוגמה, הוא עלול פתאום להתחיל להתאמן או להגיע הביתה בשעות מוזרות.

לפעמים יש לך פשוט תחושת בטן שהחבר שלי בוגד ─ אל תתעלם מהטיפים המעידים האלה, עד כמה שהם מרגיזים.

במאמר זה, נדון כיצד לגלות אם החבר שלך בוגד באמצעות כמה טכניקות יעילות.

למה גברים בוגדים?

גבר בוגד

יש מגוון סיבות מדוע גברים בוגדים. מחקרים מראים שרוב הגברים הבוגדנים מרגישים מנותקים מינית או רגשית מבני הזוג שלהם. אחרים מרגישים לא מוערכים או מוזנחים קשות על ידי בני זוגם.

עם זאת, יש גברים שפשוט משתעממים ממערכת היחסים הנוכחית שלהם ומשתוקקים להתרגשות של לצאת עם אישה אחרת. אחד לימוד גילה שגברים חסרי מחויבות נוטים מאוד לפתוח רומן.

לדעת איך לתפוס חברה בוגדת זה די קל מכיוון שנשים מתנתקות למדי מהבחורים שהם יוצאים איתם אם הם מתאהבים איתם או יוצרים רומן חשאי עם מאהב מקסים.

דֶגֶל

15 סימנים שהחבר שלך בוגד בך

כמה גברים טובים להפליא בלהסתיר את ענייניהם הסודיים. עם זאת, ישנם מספר סימנים שהחבר שלך בוגד בך. אלו כוללים:

1. תשומת לב רבה יותר למראה שלו

אם החבר שלך פתאום משדרג את המלתחה שלו ומתחיל ללכת לחדר כושר, אולי הוא מנסה להרשים את אהובתו החדשה.

2. שינוי פתאומי בלוח הזמנים

האם הגבר שלך חוזר הביתה מאוחר או משתתף בנסיגות עבודה מפוקפקות במהלך סופי השבוע? רוב הסיכויים שהוא פוגש מישהו אחר. שימוש באפליקציה כדי לראות למי החבר שלך שולח הודעות טקסט יכול להיות שימושי כאן.

3. שינויים בחיי המין שלו

לגברים בריאים יש חשק מיני גבוה באופן טבעי. אם בן הזוג שלך פתאום מתחיל להפגין סגנונות חדשים לחדר שינה או רוצה שתחקור דברים שונים, הנה התשובה שלך ל"החבר שלי בוגד בי?"

4. להיות כל הזמן במצב לא מקוון או בלתי נגיש

סימן נוסף שהשותף שלך בוגד בך הוא הפסיביות הפתאומית שלו. הוא עלול להפסיק לקבל את השיחות שלך כשהוא לא או לקחת הרבה יותר זמן כדי להשיב להודעות הטקסט שלך.

5. להיות יותר חשאי

אם הוא פתאום נהיה כלוב, מסתיר את הטלפון שלו לעתים קרובות יותר ומקבל שיחות בחדר אחר, אז הוא בהחלט מסתיר משהו.

6. הימנעות מלהיות אינטימי רגשית

החבר שלך עלול להתחיל להיות קר או מרוחק רגשית כשהוא בוגד. חוסר האינטימיות שלו יכול להיגרם על ידי תחושות של חוסר שביעות רצון במערכת היחסים שלכם.

7. ריח לא אופייני על הלבוש שלהם

האם הבגדים של הגבר שלך מריחים מוזר? או אולי מצאת סימני שפתון על החולצה שלו. ללמוד איך לתפוס חבר בוגד יעזור לך לגלות אם הוא מנהל רומן.

8. הוצאה בלתי מוסברת

אז שמת לב לכמה הוצאות חריגות שהחבר שלך מנסה להסתיר. אם הוא מציע הסבר לא משכנע להרגלי ההוצאות המוזרים שלו, אז אולי הוא פשוט בוגד בך.

9. בקשה ליותר מרחב ופרטיות

מערכות יחסים צריכות להיות מבוססות על אמון ותקשורת פתוחה. אם בן הזוג שלך מציע שהוא צריך מקום או מתלונן שאתה פוגע בפרטיות שלו, התחל לחקור אם הוא בוגד.

10. פתאום יצירת סיסמאות למכשיר

אם אתה תוהה איך לגלות אם בן הזוג שלך בוגד באינטרנט, נסה לבדוק את הטלפון או המחשב שלו. סביר להניח שאנשים שמשנים את סיסמאות המכשיר שלהם מבלי ליידע את השותפים שלהם בוגדים.

11. לבלות איתך פחות זמן איכות

האם החבר שלך בילה איתך פחות זמן לאחרונה? אם כן, אפליקציית הבגידה של החבר שלך יכולה לעזור לך לזהות אם הוא בוגד.

12. עצבנות מסיבית ושינויים במצב הרוח

בן הזוג שלך עלול פתאום להתעצבן ולעצבן בגלל בעיות טריוויאליות, מה שמרמז שכנראה נמאס לו מהקשר.

13. מראה לך יותר חיבה או הערכה

גברים מסוימים עשויים להתחיל להרעיף את בני הזוג שלהם עם יותר אהבה וחיבה מהרגיל. ההערכה הנוספת הזו היא בדרך כלל רפלקס אשמה שמרמז שהם בוגדים.

14. אתם כבר לא מצלמים ביחד תמונות חמודות

אם החבר שלך מתחיל לצלם פחות תמונות סלפי של שניכם יחד, אז הוא עלול להימשך למישהו אחר.

15. יש לך תחושת בטן חזקה

בכל פעם שיש לי תחושת בטן שהחבר שלי בוגד, אני בדרך כלל צודק. לעולם אל תתעלם מהחוש השישי שלך, לא נעים ככל שיהיה.

איך לתפוס חבר בוגד בטלפון שלו

ישנן מספר שיטות שאתה יכול להשתמש כדי לתפוס בן זוג לא נאמן. הבה נדון בכמה מהם להלן.

  1. עקוב אחר מיקומו. אתה יכול להשתמש במכשיר מעקב לא בולט או להתקין אפליקציית מעקב בטלפון שלו כדי לקבל את מיקומו בזמן אמת על המפה.
  2. בדוק את המדיה החברתית שלו. אולי אתה תוהה איך לעשות גלה אם החבר שלי בטינדר. ובכן, בדיקת פרופילי המדיה החברתית שלו יכולה לספק רמזים חיוניים אם הוא בוגד.
  3. הסתכל דרך ההודעות שלו. בחר זמן שבו דעתו מוסחת ועבור על הודעות הטלפון שלו כדי לגלות עם מי הוא שוחח.
  4. עקוב אחר תנועותיו עם אובר. האם החבר שלך מרבה להשתמש באובר כדי להסתובב? פריצה לחשבון Uber שלו יכולה לעזור לך להבין היכן הוא מבקר לעתים קרובות.
  5. בדוק את קבצי המדיה שלו. לרוב הגברים יש תמונות סודיות, קטעי וידאו והקלטות אודיו מאוחסנים בגלריה שלהם. ודא שאתה צופה בכל קבצי המולטימדיה שלו אם אתה חושד שהוא בוגד.

כיצד להשתמש באפליקציית ריגול כדי לתפוס חבר בוגד

אפליקציות ריגול הופכות לפופולריות במהירות בגלל היכולת המדהימה שלהן לנטר הודעות של אנשים אחרים, יומני שיחות, צ'אטים במדיה חברתית, מיילים ועוד.

Spynger היא אפליקציית מעקב חזקה המאפשרת למשתמשים לבדוק אם השותפים שלהם בוגדים. כמה מהתכונות הפופולריות ביותר שלו כוללות:

ריגול
  • ניטור מדיה חברתית. אתה יכול לקרוא את כל הצ'אטים שלהם אינסטגרם, Viber, Tinder ועוד מגוון אתרי רשתות חברתיות.
  • Keylogger. כלי זה מתעד ומאחסן את כל הקשות המקשים שלהם כך שאתה מודע לכל מה שהם מקלידים.
  • מציג גלריה. אתה יכול לבדוק תמונות וסרטונים שהחבר שלך משתף עם אחרים.
  • מעקב אחר יומן שיחות. אתה יכול אפילו לבדוק למי הם התקשרו באמצעות Spynger.

תכונות אחרות כוללות גשש מיקום GPS, צג SMS ומקליט מסך.

האם החבר שלי בוגד בי: מחשבות אחרונות

ללמוד מה לעשות כשהחבר שלך בוגד בך יכול לעזור לך להימנע מחרטות בהמשך. בכל מקרה, הקפד לקחת מספיק זמן לעבד הכל ולהימנע מפעולה מתוך כעס. מניסיוני, שימוש באפליקציית ריגול מובילה כמו Spynger היא הדרך הטובה ביותר לדעת אם החבר שלי בוגד בי.

פטריס סול היא סופרת מוערכת המתמחה באמנות לתפוס רמאים ולחשוף אמיתות נסתרות. ממנפת את הניסיון הרב שלה כחוקרת פרטית ותובנות חדות בפסיכולוגיה אנושית, פטריס חידדה את כישוריה בפרימת רשתות מורכבות של שקרים.

השאר תגובה:

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מקליט מסך נסתר
לא משנה מה הם עושים ב-WhatsApp, Snapchat, Instagram, Facebook Messenger, Telegram ו-Skype, אתה תדע על זה רק על ידי כניסה לחשבון שלך.
בואו נתחיל
תמונת באנר
he_ILHebrew