10 סימנים לבגידה בסנאפצ'אט: איך לתפוס רמאי בסנאפצ'ט

סימנים של בגידה בסנאפצ'ט

לא מצליחים להשתחרר מהמחשבה שבן הזוג או בן הזוג בוגדים בך? ברגע שהחשדות מתחילים להתגנב, די קשה להיפטר מהם. זה מה שעוסק בגידות בסנאפצ'ט - אתה יכול לחוש בשקרים אבל לא יכול להוכיח אותם. 

אחרי הכל, הודעות Snapchat, Snaps ו-Stories הורסים את עצמם לאחר זמן קצר. כל דבר שנראה אפילו מרחוק כמו ראיה פשוט נעלם באוויר, ולא משאיר זכר כלשהו.

האם זה אומר שכל אחד יכול לרמות בסנאפצ'ט ולהתחמק מזה? תכונות Snapchat מאפשרות זאת, אבל עם הזכות כלים מקוונים, אתה יכול להערים על בן הזוג או בן הזוג הרמאי. הם חופרים את המידע החבוי במעמקי החשבון שלהם, כולל הודעות ו-Snaps.

זֶה כלי לתפיסת רמאים עושה זאת תוך דקות, כך שתוכל לגלות את האמת ברגע זה מבלי לבזבז זמן על ספקות וחשדות. 

אבל אם אתה יכול להקדיש זמן לחקור מה באמת קורה מאחורי מסכי ה-Snapchat שלהם, הישארו איתנו. כאן תמצא הכל על רמאות בסנאפצ'ט, איך לזהות את זה ומה לעשות ברגע שיש לך.

מה נחשב לבגידה בסנאפצ'ט?

בבסיסה, בגידה היא פיזית או רגשית. כן, גם אם אנחנו מדברים על רמאים בסנאפצ'ט. 

חשבו בעצמכם: אם ה-SO שלכם שוכב עם מישהו אחר או מנסה לפתות אותו על ידי שליחת תמונות שובבות, האם זה נחשב לבגידה? כן. יש להם כוונה להיכנס לחדר השינה של חברם סנאפ, בלשון המעטה. זה עניין של זמן עד שהם יעשו את זה סוף סוף.

מצד שני, רמאות רגשית היא מורכבת, ורבים מאיתנו לא לוקחים אותה ברצינות. דברים כמו פלירטוטים ב-DM, דיבורים עמוקים וסטטוסים של חברים נפוצים בימינו, אז זה תלוי בך להחליט אם זה נחשב כבגידה או דיבור הבא בשרשור.

כך או כך, להגיע לתחתית מה באמת קורה בסנאפצ'ט שלהם היא משימה קלה. אתה צריך ראיות רמאות של Snapchat.

דֶגֶל

עדות בגידה בסנאפצ'ט: איפה לחפש?

בתור חנונים טכנולוגיים, אנחנו מכירים לפחות שני מדדים שמצביעים ישירות על העובדה האם משתמשים בסנאפצ'ט לבגידות או לא. הסטטוסים של החברים וה-Snapscore של השותף שלך יכולים לספר הרבה על האדם איתו הם משוחחים ותדירות השימוש באפליקציה. 

לאחר שניסית את זה, אתה עשוי לומר, "עכשיו אני יודע את שמו של האדם, מה הלאה? עדיין אין הודעות או Snaps להסתכל עליהם."

התשובה שלנו היא: יש לך כבר את השם הזה. הדבר היחיד שנותר הוא לגשת להיסטוריית הצ'אט עם האדם הזה, ו Spynger מתאים בצורה מושלמת לתפקיד. זוהי אפליקציה המאפשרת לך לקרוא הודעות DM פרטיות ולהציג Snaps, אפילו אלה שנמחקו. Spyner לא עוסק בשחזור גיבוי; הוא שולח נתונים מיידית ללוח המחוונים המקוון שלך כאשר כל פעילות מזוהה.

פשוט קפצו לאתר הרשמי, צור את החשבון שלך ופעל לפי ההוראות שעל המסך כדי להגדיר את Spynger. לאחר השלמת ההגדרה הראשונה, תראה ראיות רמאות של Snapchat צצות בחשבון שלך. 

10 סימנים לבגידה בסנאפצ'ט

אז איך לדעת אם מישהו בוגד בסנאפצ'ט? מלבד כל הדרכים הטכניות לבדוק אם בן הזוג שלך נאמן, אתה יכול גם ללכת בגישה עקיפה ופשוט להתבונן בהתנהגות שלו. מי יודע, אולי המצב שלך הוא אזעקת שווא, ואין סיבה לדאגה.

הנה 10 סימנים שיכולים לעזור לך להבין את זה. 

  1. הם משתמשים בסנאפצ'ט לעתים קרובות יותר מהרגיל

זה המובן מאליו, אבל אם בן הזוג שלך תלוי בסנאפצ'ט כל הזמן, בהחלט יש משהו לא בסדר במערכת היחסים שלך. אמנם ייתכן שלהתנהגות שלהם אין שום קשר לסימני בגידה בסנאפצ'ט - במיוחד אם הם נותנים לך תשומת לב רבה כרגיל - יש לך את הזכות לשאול אותם מה קורה. או פשוט להמציא סיבה מוצדקת לבדוק את הגדרות הטלפון שלהם. דוחות זמן מסך יכול לעזור לך להבין כיצד השימוש ב-Snapchat שלהם השתנה עם הזמן.

  1. ה-Snapscore שלהם גדל במהירות

Snapscore הוא מספר קטן שמוצג מתחת לאוואטר שלך שגדל עם כל Snap שאתה שולח. מה המשמעות של המשוואה הפשוטה הזו? ייתכן שהשותף שלך משוחח באופן פעיל עם מישהו אחר אם ה-Snapscore שלו עולה מהר מהרגיל. למרבה המזל, אתה יכול לראות את ה-Snapscore של המשתמש אם אתה ברשימת החברים שלו, כך שאין צורך לעבור על הטלפון שלו.

  1. יש להם חברים טובים חדשים בסנאפצ'ט

האם אנשים משתמשים בסנאפצ'ט כדי לרמות בסתר? כן, אבל לעתים קרובות הם מזלזלים בכוחה של המדיה החברתית. אם שניכם הייתם החברים הכי טובים בסנאפצ'ט (לשניכם היו אימוג'י לב ליד שמות המשתמש שלך), אבל עכשיו אתה לא רואה יותר את אימוג'י הלב, אז...למישהו אחר יש את זה. וזה בהחלט לא אתה.

  1. הם השביתו סטטוסים של Snap Map

אתה יכול לדעת אם Snapchat היא אפליקציית בגידה עבור השותף שלך על ידי Snap Map סטטוסים. Snap Map מציג את המיקום של המשתמש בזמן אמת לרשימת חברים. אם הם מחקו אותך ממנו, ובכן, זה דגל אדום ענק. אנחנו לא רוצים להפחיד אותך, אבל זה עשוי להצביע על כך שדברים הפכו פיזיים. אחרת, למה שהם ירצו פתאום להסתיר את מיקומם?

  1. הם מקבלים יותר מדי התראות 

אם המסך של הטלפון שלהם מהבהב כמו עץ חג המולד עם התראות Snapchat, אין ספק שקורה משהו דגי - אלא אם החשבון שלהם נפרץ או משהו. דגלים אדומים אחרים הם התראות מטושטשות שלא ראית קודם לכן. זה אומר שכן הופעל טשטוש פרטיות בהגדרות הטלפון שלהם כדי למזער את הסיכויים שלך לקרוא את ההודעות שלהם.

  1. הם שינו את הגדרות הפרטיות

אם אתה לא מסוג האנשים שמסתכלים על חשבונות המדיה החברתית של בן הזוג, אולי כדאי שתשקול מחדש את הכללים שלך. איך לדעת אם מישהו בוגד בסנאפצ'ט? הגדרות פרטיות הם האור הירוק שלך לחקור עוד. אם השותף שלך שינה את הגדרות Snapchat שלו מגישה פתוחה ל"החברים שלי" או אפילו "רק אני", אולי יש לו מה להסתיר. 

  1. הם נמנעים מלהשאיר טלפון כשאתה בסביבה

בואו נהיה כנים: אנחנו נושאים איתנו את הטלפונים שלנו לכל מקום. אפילו בשירותים! אבל זה סוג של נורמה שאנחנו לא שמים לב אליה במיוחד. כשזה מגיע להשאיר את הטלפון על השולחן לשנייה, זה לא עניין גדול. עם זאת, אם בן הזוג שלך הפך לפתע מודע במיוחד לטלפון שלו ולעולם לא משאיר אותו בהישג יד כשאתה בסביבה, ייתכן שהוא זומם במשהו.

  1. הם מתגוננים כשאתה שואל אותם על Snapchat

אף אחד לא אוהב האשמות, אז קל להתגונן כשהשותף שלך שואל, "האם משתמשים בסנאפצ'ט לעניינים?" עם זאת, אם אתה אפילו לא מעלה בגידות בשיחות שלך ושואל שאלות תמימות על הסיפורים או הסטטוסים החדשים שלהם, שימו לב איך הם מגיבים. סביר להניח שאדם שמדכא רגשות חזקים כמו אשמה יתרגש במהירות. 

  1. הם מרוחקים רגשית

האם סנאפצ'ט מיועד לרמאים? אנחנו לא כאן כדי להרצות לכם על לימודי פסיכולוגיה, אבל ריחוק רגשי ובגידה הולכים ביחד כמו חמאת בוטנים וג'לי. אם בן הזוג שלך הופך מסויג יותר לגבי הרגשות שלו, מרוחק משיחות, או אפילו סתם מתפטר באופן כללי, ייתכן שמשהו לא בסדר.

  1. הדחף המיני שלהם השתנה

בגידה בסנאפצ'אט משפיעה על החשק המיני שלך, גם אם זו רק בגידה רגשית. השינוי הפתאומי של התנהגות מינית לאחר בגידה מתבטא בדרכים שונות. ייתכן שבן זוגך אינו מעוניין במין או מתעניין בו יתר על המידה. שניהם יכולים להיות סימנים לבגידה.

איך לתפוס רמאי בסנאפצ'ט

איך לתפוס רמאי בסנאפצ'ט

אם סימנתם את כל התיבות מרשימת סימני הבגידה של Snapchat שלנו, הגיע הזמן לקחת שליטה על המצב במערכת היחסים שלכם. להלן, תמצא שלוש שיטות כיצד לגרום לבן הזוג שלך להודות בבגידה. סביר להניח שאחד מהם יסתדר לך.

התעמת איתם עם הוכחות

נקיטת צעדים דרסטיים יכולה להיות מלחיץ, אבל זו דרך מושלמת לסיים את הדרמה במערכת היחסים שלכם אחת ולתמיד. הוכחה מוצקה, בין אם זה צילום מסך של צ'אט או ראיה אחרת, בוודאי תגרום להם להודות. אחרי הכל, קשה להכחיש שמשהו קורה כאשר בן הזוג מחזיק בידיו ראיות פיזיות לבגידה בסנאפצ'ט.

הטריק המפתח כאן הוא שיש ראיה אמיתית, לא רק אימוג'י לב בודד שפירשתם כבגידה. כדי לאשר את הספקות שלך, עדיף לעקוב אחר Snapchat למשך זמן מה ולגלות את העובדות המוצקות. אתה יכול לנסות להשתמש באפליקציית ריגול כמו Spynger כדי לעשות זאת. הוא מצלם אוטומטית צילומי מסך של צ'אטים ו-Snaps, כך שלא תפספס שום דבר.

חכו לרגע המושלם

אם אתה ביישן ועימותים ישירים נשמעים לך כמו סיוט, נסה לתפוס אותם לא מוכנים. כפי שציינו קודם, רמאים זהירים במיוחד כשאתה בסביבה, אבל זה לא אומר שהם יהיו בכוננות כל הזמן. אז, בחר רגע כדי לתפוס אותם על חם ולעשות את זה. ככל שהם רגועים יותר, כך קטן הסיכוי שהם יוכלו להסתיר את השקרים שלהם. 

הביעו את דאגותיכם

אם לא בא לך לתפוס אותם בשעת מעשה, פשוט ספר להם על הדאגות שלך. אז אולי אתה לא צריך שום טריקים של Snapchat כדי לתפוס בוגד אם לבן הזוג שלך יש מספיק אומץ להגיד את האמת. אבל זכרו ששיחות כאלה יוצרות לעתים קרובות מתח, אז נסו לא להגזים בתגובה אם אתם רוצים שהם יהיו כנים.

שורה תחתונה

בסופו של יום, זה תלוי בך להחליט מה נחשב לבגידה בסנאפצ'ט ואיך להמשיך עם מערכת היחסים שלך אם זיהית כמה דגלים אדומים. מנקודת המבט הטכנית (וקצת השכל הישר), כעת יש לך את כל הכלים והטריקים כדי לחשוף את האמת. פשוט תרים את הראש ותעדף את הרווחה הנפשית שלך על פני כל דבר אחר. 

פטריס סול היא סופרת מוערכת המתמחה באמנות לתפוס רמאים ולחשוף אמיתות נסתרות. ממנפת את הניסיון הרב שלה כחוקרת פרטית ותובנות חדות בפסיכולוגיה אנושית, פטריס חידדה את כישוריה בפרימת רשתות מורכבות של שקרים.

  • תודה שהכנת רשימה של סימני רמאות של TECHY. זה בדיוק מה שחיפשתי! אני בהחלט הולך לחפש את הדגלים האדומים האלה. מערכת היחסים שלנו השתנתה עם הזמן, אז אני צריך להיות יותר מודע.

השאר תגובה:

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מקליט מסך נסתר
לא משנה מה הם עושים ב-WhatsApp, Snapchat, Instagram, Facebook Messenger, Telegram ו-Skype, אתה תדע על זה רק על ידי כניסה לחשבון שלך.
בואו נתחיל
תמונת באנר
he_ILHebrew