איך לתפוס חברה בוגדת

בגידה של חברה

החברה שלך אמורה להיות החברה הכי קרובה שלך. עם זאת, ייתכן ששינויי ההתנהגות האחרונים שלה גרמו לך לחשוד שהיא מנהלת רומן. למרבה המזל, ישנן מספר שיטות בהן תוכל להשתמש כדי לתפוס חברה בוגדת. אבל לפני שתרד לחור הארנב הזה, הקדישו קצת זמן לנתח את כל הסימנים המעידים שהיא בוגדת.

מחקר אחד שפורסם ב-2018 גילה ש-44% מאנשים לא נשואים בוגדים לפחות פעם אחת במערכת היחסים שלהם. הנתון המדהים הזה מדגיש את החשיבות של ללמוד איך לגלות אם החברה שלך בוגדת בך. אחרי הכל, אתה לא רוצה להיתפס לא מוגן כשדחיפה מגיעה לדחיפה.

זה חיוני להפליא לחשוב מה לעשות אם החברה שלך בוגדת בך. האם הייתם מנסים לבנות מחדש את מערכת היחסים שלכם או שהייתם פשוט מתרחקים? בואו עכשיו נעמיק בכמה מהדרכים הטובות ביותר לתפוס רמאי.

דֶגֶל

10 סימנים שהיא בוגדת בך

יש כמה עצות שכל גבר צריך להיזהר מהם כדי לזהות חברה בוגדנית. עם זאת, חלקם אינם ברורים במיוחד ועשויים לא להתגלות במשך שנים.

אתה יכול ללמוד איך לתפוס אותה בוגדת באמצעות עשרת הסימנים הבאים:

1. היא פתאום לא מתעניינת בסקס

מתאחדים במין

אם פתאום אתה מתחיל לקיים פחות סקס עם החברה שלך, אז אולי היא מקבלת את זה במקום אחר. עם זאת, ישנן סיבות אחרות שעלולות לגרום לה לאבד עניין במין. אולי היא קודמה לתפקיד עמוס בעבודה, מה שגרם לה ליבידו לצנוח.

ודא שאתה מדבר איתה לפני שאתה מסיק מסקנות נמהרות. אם התגובה היחידה שלה היא שהיא אף פעם לא במצב רוח, אז אולי יש לה רומן.

2. היא בוחרת קרבות בתדירות גבוהה יותר

זוג מתווכח

האם היא מנהלת מריבות על נושאים קטנים שבעבר לא הפריעו לה? זה עשוי להיות אינדיקציה חזקה לכך שהיא בוגדת. קטיף נלחם נוטע זרע של ספק במערכת היחסים, נותן לה מרחב פעולה לטעון שהיא לא מרוצה ממך ורוצה לראות אנשים אחרים.

3. היא מוצאת את הטלפון שלה יותר מעניין ממך

בגידה של חברה

אם היא תמיד בטלפון שלה ולא עושה שום מאמץ משותף לבלות איתך זמן איכות, ייתכן שהיא בוגדת. התנהגות זו יכולה גם לגרום לכך שהיא מוצאת אותך משעמם ולא מושך. כשחברה שלי בגדה בי, היא התחילה להתרחק רגשית וזמן המסך שלה גדל באופן דרמטי.

4. שדרוגי המלתחה הדרסטיים שלה

החלפת ארון בגדים

כשנשים מתחילות לבלות עם אנשים שהן אוהבות, הן משנות בהדרגה את המלתחה שלהן כדי לשלב בגדים סקסיים יותר. אולי זיהית כמה הלבשה תחתונה סקסית או תלבושות חמודות שהיא אף פעם לא לובשת בשבילך. החלפת המלתחה שלה יכולה להצביע על כך שהיא מבדרת גבר אחר.

5. היא עושה מאמץ טוב יותר להיראות טוב

דאגה עצמית

מראה טוב הוא ללא ספק בראש סדר העדיפויות של כל בחורה. אבל אם החברה שלך פתאום מתחילה ללכת לחדר כושר, ללבוש בושם נחמד ולעשות כל מאמץ כדי לשפר את המראה שלה, רוב הסיכויים שהיא מנסה להרשים מישהו אחר. למידה כיצד לתפוס את החברה שלך בוגדת באמצעות אפליקציה יכולה לעזור לך לגלות עם מי עוד היא יוצאת.

6. לשקר לעתים קרובות

שֶׁקֶר

אולי השקרים הלבנים הקטנים שלה הצטברו לאחרונה. לגברת שמספרת שקרים בוטים יש בדרך כלל משהו שהיא מסתירה. לעתים קרובות היא תספר סיפורים מומצאים ותספק לוחות זמנים שאינם מסתדרים.

7. היא עסוקה בסופי שבוע

חברים מדברים

סופי שבוע שמורים לרוב למשפחה וליקירים. עם זאת, נשים מסוימות ימנעו לבלות איתך בטענה שהן קשורות במהלך סוף השבוע. אם החברה שלך נוסעת לנסיעות עסקים או לחופשות עם חברים בכל סוף שבוע, אז כנראה שכדאי לך לחקור אם היא בוגדת.

8. בדיקת מיקומך באופן קבוע

מיקום המסלול

האם החברה שלך בודקת את מקום הימצאו שלך באופן רגיל יותר? זה אולי נראה כאילו היא נעשתה יותר אכפתית, אבל האמת היא שהיא לא רוצה שתתפסו אותה בוגדת.

9. היא רוחשת אותך בלי שום הסבר

רוחות רפאים

אישה שנעלמת במשך שעות על גבי שעות, משאירה את ההודעות שלך בקריאה ומעמידה אותך במהלך הדייטים המתוכננים שלך עשויה לתקשר שהיא פשוט לא בעניין בך. רוב הסיכויים היא שהיא יוצאת עם מישהו אחר ואתה רק תוכנית חזרה.

10. היא לא רואה איתך עתיד

אישה אדישה

במהלך אחת השיחות שלך, החברה שלך יכלה לרמוז שהיא לא מרוצה מהקשר הנוכחי שלה או אולי היא משתוקקת למשהו יותר. אם היא לא מדברת על העתיד שלכם ביחד, אז כנראה שזה חכם להשקיע את הרגשות שלכם במקום אחר. יש סיכוי גבוה שהיא בוגדת.

איך לתפוס אותה בוגדת במצב לא מקוון

השקרים החשודים שלה והשיחות בשעות הלילה המאוחרות אולי גרמו לך לתהות: האם היא בוגדת בי למרבה המזל, יש כמה טכניקות לא מקוונות שאתה יכול להשתמש כדי לתפוס אותה בוגדת. אלו כוללים:

א. סקירת חשבונות טלפון עבור הודעות טקסט או שיחות חשודות

חשבונות טלפון מכילים שמות ומספרים של כל מי שהופיע ביומן השיחות שלך. אם אתה סקרן לדעת למי החברה שלך התקשרה לאחרונה, שימוש בכלי ריגול ייעודי יכול לתת לך גישה ליומני השיחות שלהם.

II. חיפוש דרך זבל אחר רמזים

השיטה הזו אולי נראית דוחה, אבל היא קריטית במיוחד אם אתה אוסף הוכחות לחוסר נאמנות שלה. פח האשפה יכול להכיל קבלות על מלון, מכתבי אהבה וראיות מפלילות אחרות שתוכל להשתמש בהן כדי להתעמת איתה.

III. הַשׁגָחָה

אם יש לך כוח כלכלי, תוכל לבחור לשכור בלש פרטי שיבצע חקירה יסודית ויאסוף מספיק ראיות לבגידה שלה מבלי להעלות חשד.

לחלופין, אתה יכול להשתמש בתוכנת ריגול כדי לחפש כל אפליקציות רמאות סודיות בטלפון שלה.

IV. בדיקת דפי כרטיס אשראי לאיתור חיובים בלתי צפויים

הצהרת כרטיס האשראי של החברה שלך תגלה כיצד היא מוציאה את הכסף שלה. אם אתה מבחין ברכישות מוזרות או חיובים מפתיעים שנגבו מכרטיס האשראי שלה, ייתכן שהיא בוגדת. למרבה הצער, שיטה זו היא מסורבלת ומסוכנת מאוד.

איך לגלות אם החברה שלך בוגדת בך: שיטות מקוונות

למד כיצד לתפוס חברה בוגדת בעזרת כמה אסטרטגיות טכניות.

א) עיין בהודעות האימייל שלה

יש אנשים שמשתמשים בחשבונות האימייל שלהם כדי לשלוח הודעות סודיות לאוהבים החשאיים שלהם. לקחת את הטלפון של החברה שלך כשהיא עסוקה ולקרוא את המיילים שלה עשוי לספק לך הוכחה לחוסר הגינות שלה.

ב) בדוק את חשבונות המדיה החברתית שלה

האם אתה עוקב אחר חברה שלך בפייסבוק, באינסטגרם ובפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית? ובכן, צפייה בפעילות שלה באתרים כאלה יכולה לספק רמזים אם היא מפלרטטת עם גברים אחרים ואולי בוגדת בך.

ג) עקוב אחר מיקומה

יש שפע של פתרונות מעקב בשוק שיכולים לעזור לך לעקוב אחר מקום הימצאה בזמן אמת. אפליקציות ריגול מסוימות מעוצבות עם מעקבי GPS מובנים שעשויים להיות שימושיים אם אתה רוצה לתפוס את החברה הבוגדת שלך.

כיצד להשתמש ב-Spynger כדי לתפוס חברה בוגדת

Spynger היא אפליקציית ריגול יוצאת דופן המכילה עשרות תכונות שיעזרו לגברים לתפוס את החברות הבוגדניות שלהם.

ריגול

אפליקציה זו פותחת אפשרויות מעקב בלתי מוגבלות הכוללות:

  • קורא את ההודעות של החברה שלך. Spynger נותן לך גישה בלתי מוגבלת להודעות האישיות שלה ולצ'אטים במדיה החברתית. אתה אפילו תראה טקסטים שנמחקו.
  • רואה את הפעילות שלה ברשתות החברתיות. האם החברה שלך תכננה דייטים בוואטסאפ או ב-Viber מאחורי הגב שלך? האפליקציה הזו תחשוף את כל פעילות המדיה החברתית שלה כך שלא תצטרכו להמשיך לנחש.
  • בודק את מיקומה הנוכחי. ל-Spynger יש גשש מיקום GPS משולב המספק פרטים מדויקים על מקום הימצאה לאורך כל היום.
  • צופה ביומני השיחות שלה. אתה יכול לגלות למי היא מתקשרת לעתים קרובות באמצעות הכלי החזק הזה. תראה גם את זהות המתקשר, משך השיחה וחותמות הזמן.
  • עובר על קבצי המדיה שלה. מה היא עשויה להסתיר בגלריה שלה? Spynger מספקת מבט ממעוף הציפור של כל התמונות והסרטונים המאוחסנים בטלפון שלה.
  • רואה אירועים קרובים. תכונה מרשימה זו מאפשרת לגברים לבדוק את אירועי לוח השנה הקרובים של חברתם, כולל תאריכים וטיולים מתוכננים.
  • הצגת אפליקציות מותקנות. במקרה שבן הזוג שלך התקין אפליקציות היכרויות כמו Tinde בטלפון שלה, Spynger יעזור לך לגלות.

מה לעשות כשאתה תופס את החברה שלך בוגדת

זה די הרסני לגלות שהאחר המשמעותי שלך מנהל רומן. חלק מהנשים הופכות כל כך חסרות מנוחה עם הסימן הראשון לנסיגה של בני הזוג שלהן שהן מתחילות לתהות: האם החבר שלי בוגד בי?

טווח של רגשות כנראה יציף את דעתך. עם זאת, חשוב לשמור על ראש צלול ולהבין איך אתה באמת מרגיש כלפיה. אם היא בגדה בך בעבר, אז הבגידה שלה לא צריכה לזעזע אותך. עם זאת, ייתכן שתצטרך לבקר יחד עם מטפל אם אתה עדיין רוצה לעבוד על מערכת היחסים.

חפש ייעוץ מאנשים שאתה סומך עליהם. זכור, מגיע לך מישהו שיוכל להחזיר את האהבה שלך. כאשר אתה סוף סוף במקום טוב יותר, התעמת עם החברה שלך בפרטיות והביע כמה אתה פגוע. על ידי מדידת התגובה שלה, תדע אם היא מתחרטת על מעשיה או לא.

קח את הזמן שלך לחשוב על עתיד מערכת היחסים שלך. האם אתה יכול ללמוד לסמוך עליה שוב או שהגיע הזמן להמשיך הלאה? רק אתה יכול לקבל את ההחלטה הזו.

סיכום

כואב לגלות שהחברה שלך בוגדת. לדעת איך לזהות את סימנים לכך שהיא בוגדת יכול לעזור להסיר כל ספק ובלבול שעלולים להתעכב בראשך. למרות שישנן דרכים רבות לתפוס רמאי, למדתי ששימוש באפליקציית ריגול מנוסה כמו Spynger היא השיטה הטובה ביותר ללא ספק.

דֶגֶל
פטריס סול היא סופרת מוערכת המתמחה באמנות לתפוס רמאים ולחשוף אמיתות נסתרות. ממנפת את הניסיון הרב שלה כחוקרת פרטית ותובנות חדות בפסיכולוגיה אנושית, פטריס חידדה את כישוריה בפרימת רשתות מורכבות של שקרים.

השאר תגובה:

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מקליט מסך נסתר
לא משנה מה הם עושים ב-WhatsApp, Snapchat, Instagram, Facebook Messenger, Telegram ו-Skype, אתה תדע על זה רק על ידי כניסה לחשבון שלך.
בואו נתחיל
תמונת באנר
he_ILHebrew