איך לתפוס בעל בוגד באינטרנט: חשוף את בגידתו

לתפוס את בעלי בוגד באינטרנט

האם אתה תוהה איך אני תופס את בעלי בוגד באינטרנט? לפי הסטטיסטיקה, בערך 20% של בעלים לא נאמנים לנשותיהם. הדבר עלול לגרום למרירות במערכת היחסים ואף להוביל לגירושים. הבעל עשוי לנסות להסתיר בגידות כדי להימנע מעימות או גירושין.

לכן, בן הזוג שלהם עלול להרגיש חוסר ביטחון ולרצות לגלות את האמת. בכל פעם שמישהו בוגד, ישנם מספר סימנים לבגידה מקוונת, שעשויים לעזור בגילוי השקרים. במאמר זה, נדון כיצד לתפוס בעל בוגד.

סימנים של בגידה מקוונת: 4 סימנים שהוא בוגד באינטרנט

רמאים הם ערמומיים ורכושניים לגבי הטלפונים שלהם. להלן 4 הסימנים העיקריים של רמאות באינטרנט:

  • יותר מדי זמן בטלפון: אם בן הזוג שלך פתאום מבלה יותר מדי זמן, ייתכן שיש סיבה לדאגה. הם עשויים לבלות שעות בטלפון, וכשאתה קרוב, הם יפסיקו לפתע להשתמש בטלפון ויניחו אותו ממך.
  • נעילת טלפון: אם לבעלך אין סיסמה בטלפון, הוא עשוי להתחיל להשתמש בה כדי לשמור עליה. יתרה מכך, הוא עשוי להתחיל להשתמש באפליקציית לוקר לטלפון כדי לנעול את כל האפליקציות. בחלק מהטלפונים יש גם קטעי אפליקציות נסתרים, כך שהוא יכול להסתיר כמה אפליקציות כדי לשוחח ולהתקשר לאנשים. זה יכול להיות בין הסימנים המעידים שבעלך עושה סקס למישהו.
  • מדיה חברתית או היסטוריית דפדפן: היזהרו אחר דברים ישר, כמו אפליקציות חדשות להורדה ולהתחבר לאנשים או שינוי תוכניות אינטרנט. ייתכן שיחפשו חשבונות חדשים בהיסטוריית החיפושים של המדיה החברתית. בנוסף, ייתכן שהוא התחיל לעקוב אחר חשבונות חדשים.
  • התראות קבועות: אתה עשוי לשמוע את התראות הטלפון שלו מאדם ספציפי אחד כל הזמן. הוא אולי אומר שזה רק עבודה או חבר אבל היה מאוד חשאי לגבי זה.

הכלים המקוונים הטובים ביותר לתפוס את בעלך בוגד

לפעמים בדיקה בטלפון כדי למצוא איך לתפוס את בעלך בוגד באינטרנט אולי לא מספיקה. ייתכן שהוא מוחק הכל או משתמש במצב גלישה בסתר כדי לחפש באינטרנט. חוץ מזה, סיסמאות טלפון הן עוד מחסום לגילוי האמת. לכן אנו מציעים להשתמש בכלים מקוונים כדי לתפוס אותו.

Spynger: בחירת תוכנת הניטור הטובה ביותר

אפליקציית spynger

כאשר תוהים כיצד לתפוס את הבעל בוגד באינטרנט בצורה קלה, אפליקציות ריגול וניטור הן הטובות ביותר. הם לא נותנים לאדם השני לדעת שאתה יכול לעקוב אחר הטלפון שלהם ופעילויות. אחרי הכל, מגיע לך לדעת את האמת.

Spynger היא אפליקציה כזו אם אתה נשאר ער ותוהה איך אני יכול לראות מה בעלי מסתכל באינטרנט. הפלטפורמה מאפשרת לך לעקוב אחר אנדרואיד ואייפון. זוהי אפליקציה בלתי ניתנת לזיהוי שתשים קץ לדאגות שלך ותעזור לך להירגע.

האפליקציה פועלת ברקע ומשתפת את כל הפעילות הסלולרית. גש ללוח הבקרה שלו לניטור קל.

היסטוריית דפדפן ופעילות מעקב אחר מדיה חברתית

ל-Spynger התקנה מהירה ואפילו לא מרוקנת את הסוללה, כך שבעלך לא יחשוד. להלן התכונות של Spynger המסייעות בניטור פעילות הטלפון:

  • מקליט מסך נסתר: ראה את פעילות גלישה בסתר או אם הם נכנסים לחשבונות מזויפים של מדיה חברתית כדי לשלוח הודעות טקסט ולהתקשר לאנשים.
  • Keylogger מוסתר: תכונה זו תקבל את כל הסיסמאות מבלי לשאול אותן. אתה יכול לראות בקלות מה הם הקלידו מהטלפון שלהם.
  • קרא מדיה חברתית וצ'אטים של היכרויות: Spynger מאפשר קריאת מדיה חברתית וצ'אטים באפליקציית היכרויות כך שתמיד תוכל לדעת למי הם שולחים הודעות טקסט ומשקרים. תמשיך לבדוק 16 מדיה חברתית פופולרית ואפליקציות היכרויות.
  • בדוק טקסטים שנמחקו: גם אם הם ימחק את ההודעות, תוכל לראות אותן עם צילומי מסך ומקליט מסך. יתר על כן, אתה יכול לראות אילו תמונות וסרטונים הם שולחים ומקבלים.

השתמש בשירותי מעקב אחר מיקום

ל-Spynger יש שירותי מעקב אחר מיקום כדי למצוא איך לתפוס את בעלי בוגד באינטרנט. אם בעלך כן לשלוח הודעות טקסט למישהו ברשתות חברתיות או באפליקציות היכרויות, הוא עשוי להחליט לפגוש אותם במקום חדש. אז ה גשש GPS נסתר יעזור לך ללמוד איך לגלות אם בעלי בוגד. עקוב אחר אם הם מגיעים למיקומים חדשים כגון קניונים, מסעדות או בית של מישהו.

לחילופין, אתה יכול גם השתמש ב-Detectico כדי לעקוב אחר מיקום מספר הטלפון שלהם בכל עת. כדי לעשות זאת, אינך צריך להתקין אפליקציות. אתה יכול להקליד ישירות את המספר במסך הבית ולמצוא את מיקום המספר.

דֶגֶל

כיצד להתקין Spynger כדי לגלות אם בעלך בוגד

בצע את השלבים הבאים ומצא את הפתרון כיצד אוכל לגלות אם בעלי משוחח באינטרנט:

שלב 1: הירשם בחינם

צור חשבון Spynger כדי לפקח על פעילות טלפון אחר.

שלב 2: בחר תוכנית

מחיר spynger

בחר תוכנית Spynger על סמך סוג ומספר המכשירים.

שלב 3: התקנת Spynger בטלפון היעד:

  • פתח את דואר הפתיחה של Spynger בטלפון היעד לאחר בחירת תוכנית.
  • לחץ על קישור ההורדה.
  • התקן את הגשש.

שלב 4: התחל לעקוב

עבור ללוח הבקרה בטלפון שלך כדי להתחיל במעקב אחר פעילות הטלפון.

להתעמת עם בעלך בנוגע לבגידות מקוונות

הנה איך להתעמת עם בעלך לגבי בגידה מקוונת:

עבד את הרגשות שלך: לאחר שאספת מספיק מידע ואישרת את הבגידה של בעלך, הגיע הזמן להיות חזקים ולעבד את הרגשות שלך. האינטואיציה שלך כבר סיפרה לך על זה; עכשיו יש לך הוכחה מוצקה.

הצג את ההוכחות: מצא זמן לדבר ישירות עם בעלך ולהראות לו את ההוכחות. הוא עשוי להבין שהוא כבר לא יכול לשקר לך כי יש לך את כל ההוכחות. במקרים מסוימים, הבעל עשוי לבוא נקי ולקבל את הטעות. במקרים אחרים, הוא עשוי לנסות להכחיש ולהאשים אותך שבדקת את הטלפון שלו.

הישאר רגוע וקבל החלטה: עכשיו כשאתה יודע הכל, קבל החלטה. אם הוא מתנצל, אולי תנסה לסלוח וללכת לטיפול זוגי. אתה יכול גם להחליט להיפרד אם זו לא הפעם הראשונה שהוא בוגד או שהוא בהכחשה.

סיכום

זה יכול להיות מתיש לחיות עם חשדנות ולא מסוגל לעשות כלום בנידון. לשאול את בעלך ישירות אולי לא יעבוד, כי הוא כבר בוגד ומשקר. לכן מדיה חברתית ו אפליקציות למעקב אחר פעילות בטלפון כמו Spynger הם הפתרון למציאת האמת ולראות אם הזוגיות שלכם ראויה להזדמנות נוספת.

פטריס סול היא סופרת מוערכת המתמחה באמנות לתפוס רמאים ולחשוף אמיתות נסתרות. ממנפת את הניסיון הרב שלה כחוקרת פרטית ותובנות חדות בפסיכולוגיה אנושית, פטריס חידדה את כישוריה בפרימת רשתות מורכבות של שקרים.

השאר תגובה:

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מקליט מסך נסתר
לא משנה מה הם עושים ב-WhatsApp, Snapchat, Instagram, Facebook Messenger, Telegram ו-Skype, אתה תדע על זה רק על ידי כניסה לחשבון שלך.
בואו נתחיל
תמונת באנר
he_ILHebrew