דפוסי בגידה של נרקיסיסטים: חשיפת הצד האפל

דפוסי בגידה של נרקיסיסטים

נרקיסיסטים נוטים לעקוב אחר דפוסים צפויים מסוימים כשמדובר בבגידה במערכות יחסים. הבנת דפוסי הבגידה הנרקיסיסטיים הללו יכולה לעזור לבני הזוג שלהם לזהות דגלים אדומים ולהגן על עצמם מפני פגיעה נוספת.

האם נרקיסיסטים בוגדים?

כן, סביר להניח שנרקיסיסטים בוגדים בשותפים רומנטיים. תחושת הזכאות שלהם, הצורך באימות, חוסר האמפתיה והנטייה להשתעמם בקלות במערכות יחסים גורמים להם לנטייה לבגידה. דפוסי הבגידה של הנרקיסיסטים והגברים הם כמעט זהים, ואנחנו הולכים לתאר את כולם.
נרקיסיסטים מרגישים זכאים שילטפו את האגו שלהם, וגחמותיהם יסופקו מחוץ למערכות יחסים מחויבות. הם מחפשים אימות באמצעות כיבושים מיניים ורומנטיים. הם אינם מוגבלים על ידי אשמה, חרטה או תחושת חובה כלפי בני הזוג שלהם. וברגע שההתרגשות דועכת במערכת יחסים ארוכת טווח, הם משתוקקים לריגושים של מערכות יחסים חדשות.
סביר להניח שבני הזוג שלהם ירגישו פגועים, נבגדים ועשויים מניפולציות כשהם מגלים בגידה של נרקיסיסט, אבל הנרקיסיסט מגלה מעט חרטה אמיתית. עבור נרקיסיסטים, הרצונות והצרכים הנתפסים שלהם כמעט תמיד עדיפים על מחויבות ונאמנות.

למה נרקיסיסטים בוגדים?

נרקיסיסטים נוטים מאוד לבגוד בשותפים מכמה סיבות מרכזיות:

  • הם מרגישים זכאים לרדוף אחר הנאה מחוץ למערכת היחסים וללטף את האגו שלהם בלי סוף.
  • הם משתוקקים להתרגשות, למגוון ולחידושים ברגע שמערכת יחסים רומנטית עוברת מעבר לשלב ירח הדבש המרגש.
  • הם מחפשים אימות באמצעות כיבושים מיניים ורומנטיים עם אנשים חדשים.
  • חסר להם אמפתיה וחרטה אמיתית, ולכן הם לא חווים אשמה על הכאב שהם גורמים לשותפים רומנטיים. זו אחת הסיבות העיקריות מדוע נרקיסיסטים בוגדים. 
  • הם פרנואידים מכך שאחרים בוגדים ומשליכים את חוסר הנאמנות שלהם על בני הזוג שלהם.
  • הם אימפולסיביים ולא מצליחים לעכב דחפים לרדוף אחר כיבושים חדשים שמסקרנים אותם.
  • הם מאשימים את בני הזוג שלהם בכך שהם "לא מצליחים" לספק את צרכיהם כהצדקה לבגידה.
דֶגֶל

סימן שנרקיסיסט בוגד בך

סימן שנרקיסיסט בוגד

חוסר אמפתיה וחרטה

תכונה מרכזית של נרקיסיסטים היא חוסר האמפתיה שלהם. לעתים קרובות הם בוגדים מבלי לשקול או לדאוג כיצד זה ישפיע על בן הזוג שלהם מבחינה רגשית. כשהם נתפסים, הם עשויים להביע מעט חרטה אמיתית. במקום להתנצל, הם נוטים יותר להצדיק, להכחיש או להאשים את בן הזוג שלהם בהתנהגות הבגידה שלהם.

תחושת זכאות

נרקיסיסטים מרגישים זכאים לרדוף אחרי ההנאה שלהם, ללא קשר להתחייבויות או נדרים של מונוגמיה. הם עשויים להרגיש שזכותם לקיים מגוון מיני, התרגשות וסיפוק אגו ממערכות יחסים לא חוקיות. תחושת הזכאות הזו גוברת על כל חובות נאמנות כלפי בן זוג מחויב והיא עומדת כאחת הדוגמאות הבולטות לסימני רמאות נרקיסיסטים.

מחפש תשומת לב

נרקיסיסטים משתוקקים לתשומת לב ולהערצה. בגידה יכולה לספק מקור מרגש לתשומת לב, חנופה, התרגשות ואישור לערעור שלהם. קיום "עניינים בצד" יכול להזין את האגו והרצון של נרקיסיסט לכיבוש רומנטי ומיני.

שעמום וחוסר שקט

נרקיסיסטים משתעממים בקלות. הם עלולים לרמות רק בגלל התרגשות, מגוון וחידוש. השלבים המוקדמים של מערכת יחסים מספקים מקור קבוע של תשומת לב וריגושים עבור נרקיסיסט. אבל הם מתעייפים מהר משותפים ברגע שההתרגשות דועכת. תועה היא דרך להחיות את הרגשות המוקדמים האלה.

חוסר בקרת אימפולס

נרקיסיסט בוגד יכול להיות אימפולסיבי ולחפש סיפוק מיידי של הרצונות והצרכים שלהם. הם עלולים לבגוד בכל פעם שמתעוררת הזדמנות למפגש רומנטי או מיני חדש שמסקרן אותם. חסר להם האיפוק לעכב דחפים, גם אם יש להם בן זוג מחויב.

הקרנה ופרנויה

נרקיסיסטים נוטים להיות חשדניים ופרנואידים לגבי בני הזוג שלהם בוגדים בהם. הפרנויה הזו עשויה למעשה להיות השלכה - חוסר הנאמנות שלהם גורם להם להניח שגם השותפים שלהם חייבים להיות בוגדים. זה אחד מהנרקיסיסטים הבולטים ודפוסי הבגידה. הקרנה מספקת הצדקה שימושית לבגידה שלהם - "כולם עושים את זה."

סודיות

נרקיסיסטים נוטים להיות חשאיים ביותר, מה שמאפשר להם למדר את פעילויות הבגידה הסמויות שלהם. הם עשויים אפילו להכחיש או לשקר לגבי בגידה כשהם נתפסים ישירות. תקשורת סודית והתנהגויות נסתרות הם אותות נפוצים לבגידה נרקיסיסטית אפשרית.

עוצמה ואחריה נסיגה

בוגד נרקיסיסט לרוב רודף אחר בני זוג חדשים באינטנסיביות כדי להבטיח את חיבתם. ברגע שההתרגשות של שלב ירח הדבש פגה, הם מפחיתים במהירות את השותפים, מאבדים עניין ונסוגים. רמאות מתמשכת מאפשרת להם להזין את הצורך המתמיד שלהם בריגוש רעננה.

מאשים את השותף

כאשר נתפסים בוגדים, נרקיסיסטים הופכים את השולחן כדי להאשים את בן הזוג שלהם. הם עשויים להאשים את בן זוגם בכך שהוא לא מספק את הצרכים שלהם, שהוא נחות בדרך כלשהי, או לא מספק מספיק שבחים, התרגשות או חיבה. בני זוג עשויים להפנים את האשמה, לפקפק בעצמם במקום לזהות את הדפוסים של הנרקיסיסט.

איך לתפוס נרקיסיסט בוגד?

רשת ריגול

Spynger הוא כלי דיגיטלי חדשני וחזק שנועד לנטר את פעילות הסמארטפון כדי לעזור לך לזהות בוגד נרקיסיסט. הוא מספק סקירה מקיפה של כל הפעילויות במכשיר ממוקד.

עם Spynger, אתה יכול לנטר ולהקליט באופן דיסקרטי את כל הפעילויות הללו, ולספק לך מידע חיוני שיכול לעזור לך לגלות אם נרקיסיסט בוגד.

חשוב לציין, הכלי הזה פועל במצב התגנבות, כלומר המשתמש במכשיר הממוקד לא יהיה מודע לנוכחותו, מה שמבטיח שהחקירות שלך יישארו חסויות.

תכונות של Spynger

Spynger מגיע מצויד עם חבילה של תכונות תובנות שנועדו לספק ניטור מקיף של מכשיר ממוקד כאשר נרקיסיסט בוגד.

  1. ניטור שיחות וטקסט: Spynger מאפשר מעקב אחר כל השיחות הנכנסות, היוצאות ואפילו שלא נענו, יחד עם יומני שיחות מפורטים. זה גם מספק את היכולת לקרוא את כל הודעות הטקסט שנשלחו והתקבלו במכשיר הממוקד.
  2. מעקב מדיה חברתית: כלי זה עוקב אחר אינטראקציות בפלטפורמות שונות של מדיה חברתית, כולל פייסבוק, WhatsApp, אינסטגרם וסנאפצ'ט, ומספק תובנות לגבי ההתנהגות והאינטראקציות המקוונות של המשתמש.
  3. מעקב GPS: Spynger מציע מעקב GPS בזמן אמת, נותן את המיקום המדויק של המכשיר הממוקד בכל זמן נתון. זה יכול גם לעקוב אחר היסטוריית המיקומים של המכשיר כדי לזהות נרקיסיסטים ובגידות.
  4. ניטור היסטוריית דפדפן: כלי זה מאפשר לך לגשת להיסטוריית הגלישה באינטרנט של המשתמש, נותן תובנות לגבי אתרי האינטרנט שבהם ביקר, וחיפושים מקוונים שבוצעו.
  5. מצב התגנבות: Spynger פועל במצב התגנבות לחלוטין, ומבטיח שהמשתמש במכשיר הממוקד אינו מודע לנוכחות הכלי. זה מבטיח שפעילויות הניטור שלך יישארו סמויות וחסויות.
  6. גישה למדיה:  Spynger מאפשר גישה לכל קבצי המדיה במכשיר היעד, כולל תמונות וסרטונים.

סיכום

לסיכום, בגידה נרקיסיסטית עלולה לגרום לכאב עצום ולנזק לזוגיות. חשוב להיות מודעים לסימני הבגידה הנרקיסיסטיים ולנקוט באמצעים מתאימים כדי להגן על עצמך. עם כלים כמו Spynger, אפשר לאסוף ראיות ולהתעמת עם נרקיסיסט בנוגע לבגידה שלהם. זכרו שמגיע לכם כנות וכבוד בזוגיות, ואל תתנו להתנהגות של נרקיסיסט לגרום לכם לפקפק בערך העצמי שלכם. אז, הישאר ערני וסמוך על האינסטינקטים שלך לשמור על מערכת יחסים בריאה ומספקת.

פטריס סול היא סופרת מוערכת המתמחה באמנות לתפוס רמאים ולחשוף אמיתות נסתרות. ממנפת את הניסיון הרב שלה כחוקרת פרטית ותובנות חדות בפסיכולוגיה אנושית, פטריס חידדה את כישוריה בפרימת רשתות מורכבות של שקרים.

השאר תגובה:

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מקליט מסך נסתר
לא משנה מה הם עושים ב-WhatsApp, Snapchat, Instagram, Facebook Messenger, Telegram ו-Skype, אתה תדע על זה רק על ידי כניסה לחשבון שלך.
בואו נתחיל
תמונת באנר
he_ILHebrew