איך לגלות אם החבר שלי נמצא בטינדר

בוגד בטינדר

לפני כמה שבועות, חבר שלי שיתף אותי בחדשות מרעישות. היא הבחינה בבחור בטינדר שדמה בצורה חיה את החבר שלי מזה שנתיים. לבי שקע. למרות שניסיתי לפטור את המראה הזה כצירוף מקרים בלבד, נטיית החקירה שלי השתלטה במהרה. כמה ימים לאחר מכן, ישבתי ליד המחשב שלי וחיפשתי "איך לגלות אם החבר שלי בטינדר".

לאחר מחקר, הבנתי שרוב הטכניקות לבדוק אם החבר שלי בטינדר היו מסוכנות להפליא. החלטתי להשתמש באפליקציית ריגול יעילה למטרה זו ולא התאכזבתי ─ גיליתי שהחבר שלי בוגד בי עם מספר נשים שהוא פגש באפליקציית ההיכרויות.

למידה כיצד לתפוס את החבר שלך בטינדר באמצעות כמה מהשיטות שנדון בהן להלן בהחלט תעזור להרגיע את דעתך.

דֶגֶל

למה החבר שלי בטינדר?

חומר דליק

שימוש באפליקציות היכרויות כדי למצוא את ההתאמה המושלמת שלך הוא טרנד פופולרי שלא רק מפשט את תהליך ההיכרויות אלא גם מגרד את הגירוד הבלתי פוסק להתערבב עם שותפים מרובים.

הנה כמה סיבות מדוע החבר שלך עשוי להיות בטינדר:

1. הוא מחפש ריגוש

אתם אולי תוהים: למה החבר שלי בטינדר? יש גברים שאוהבים את הריגוש שבמרדף ומשוועים כל הזמן להתרגשות שמגיעה עם שיחה עם נשים אחרות. הסקרנות של החבר שלך יכלה פשוט להשתלט עליו, ולגרום לו להתקין את טינדר במסע נואש לגלות מה עוד מסתתר שם בחוץ.

2. הוא רוצה לצאת עם נשים אחרות

רוב הגברים משתמשים באפליקציות היכרויות כדי למצוא דייטים וחיבורים. אם לא ענית על הצרכים הרגשיים והמיניים של החבר שלך, אז הוא עשוי להשתמש בטינדר כדי לחפש אישה אחרת שתוכל להגשים את הרצונות הבסיסיים הללו. עם זאת, לחלק מהגברים יש נטייה אינהרנטית לצאת עם מספר אנשים ויש להם שותפים מיניים שונים.

3. הוא מרגיש בודד ומשתמש בטינדר כדי למלא את החלל

האם אתה מרוחק פיזית או רגשית מבן הזוג שלך? זה יכול להיות טריגר פוטנציאלי לבגידה. גברים שמשתמשים בטינדר לעניינים בדרך כלל מנסים לפצות על משהו שהם חסרים כרגע. לכן, תמיד תגרמי לו להרגיש בנוח בקרבתך ותשאלי האם את עונה על כל צרכיו. זה גם חכם לשאול את עצמך: האם להיות בטינדר הוא בוגד?

4. הוא מרגיש כלוא ומחפש אימות

גברים אוהבים לדעת שהם עדיין מושכים לנשים אחרות. השימוש בטינדר עשוי להיות הדרך שלו לחפש סיפוקים מנשים ולהגביר את הביטחון העצמי שלו. זה אולי נשמע מפתיע, אבל החבר שלך באמת יכול להפיק תועלת מצ'אט עם אנשים אחרים במדיה החברתית.

אם לא נוח לך שהוא נמצא בטינדר, הבע את ההסתייגויות שלך איתו במקום להפסיק את זה.

איך לתפוס מישהו בטינדר

הדרך הטובה ביותר לבדוק אם החבר שלך נמצא בטינדר היא להשתמש באפליקציית ריגול ייעודית כגון Spynger. אפליקציית ניטור מסוימת זו נועדה לעזור למשתמשים לבדוק אם השותפים שלהם בוגדים בהם.

ריגול

לדעת איך לראות אם החבר שלך נמצא בטינדר באמצעות Spynger יכול לחסוך ממך כאב וחרטה בהמשך. אפליקציית מעקב זו מכילה מגוון תכונות שיכולות לעזור לך לזהות שותף בוגד.

חלק מהתכונות הפופולריות ביותר של Spynger כוללות:

  • צג אפליקציות להודעות חברתיות. Spynger חושף את כל ההודעות שנשלחו והתקבלו של החבר שלך בוואטסאפ, Viber, Snapchat, Tinder ואפליקציות צ'אט אחרות, ומאפשר לך לראות את כל מי שהוא משוחח איתו.
  • Keylogger. התעלולים האחרונים של החבר שלך אולי הותירו אותך לתהות: האם החבר שלי בוגד בי עם אישה אחרת? ה-keylogger הנסתר של Spynger מתעד את כל מה שהם מקלידים בטלפונים שלהם, מססמאות חשבון ועד הודעות טקסט סודיות.
  • מעקב אחר מיקום GPS. קח את משחק הריגול שלך מדרגה גבוהה יותר על ידי מעקב אחר מיקומם בזמן אמת על מפה באמצעות גשש ה-GPS של Spynger.
  • מקליט מסך. האפליקציה הזו מגיעה גם עם מקליט מסך שמצלם את המסך שלהם במרווחי זמן קבועים, וחושף מה הם עושים בטלפונים שלהם במהלך היום.

היופי של Spynger הוא לפי שיקול דעתו. אפליקציה זו פועלת ברקע בזמן שהיא לא מזוהה לחלוטין ואינה משפיעה על הפעולה הרגילה של טלפון היעד. זה מאובטח, במחיר הוגן ועובד על כל המכשירים הניידים.

איך לתפוס את החבר שלך בטינדר?

אם אתה סקרן לגלות אם החבר שלך נמצא בטינדר, השיטות הבאות יכולות לעזור לך תפוס אותו בלי להוציא שקל.

שיטה 1: השתמש בטריק 'שכחתי סיסמה'

שכחת את הסיסמא

שיטה זו כוללת השקת טינדר במחשב שלך וניסיון להיכנס לפרופיל של השותף שלך ללא ידיעתו. בצע את השלבים הפשוטים הבאים:

  • בקר בכתובת https://www.tinder.com בדפדפן המועדף עליך
  • הזן את כתובת הדוא"ל או מספר הטלפון של החבר שלך בדף "שכחת סיסמה". תקבל הודעה המאשרת אם קיים או לא פרופיל טינדר עם הרשומות הללו

טכניקה זו יכולה לעזור לך לגלות אם לחבר שלך יש חשבון טינדר. עם זאת, לא תדע אם החשבון רדום או פעיל. אולי אפילו יהיו לך יותר שאלות מתשובות אם תחליט להמשיך בשיטה זו.

אם תלחץ על "אפס סיסמה", החבר שלך יקבל הודעה מיד שמישהו מנסה להיכנס לחשבון שלו באמצעות טקסט או דואר אלקטרוני. לכן זו לא השיטה הדיסקרטית ביותר.

שיטה 2: צור פרופיל מזויף

פרופיל מזויף

טכניקה יעילה נוספת שבה אתה יכול להשתמש כוללת יצירת חשבון טינדר מזויף ושימוש בו כדי לתפוס אותו. עליך להימנע משימוש במידע האמיתי שלך, להגדיר טווח מיקום קרוב ולהחליק שמאלה עד שתמצא את פרופיל הטינדר שלו.

אם לא נוח לך להירשם לטינדר, בקש את עזרת חברך או בקש מעמית ליצור חשבון מזויף בשמך. שיטה זו די קלה ויכולה לחסוך לך המון זמן.

עם זאת, קיים גם סיכון שתתחבר לאפליקציה בעצמך או שהחבר שלך יציק לך.

שיטה 3: בדוק את פעילות המדיה החברתית שלו

מדיה חברתית

לדעת איך לגלות אם למישהו יש פרופיל טינדר אמור להיות עניין מסובך. למעשה, סקירת האינטראקציות שלו בפייסבוק, אינסטגרם ואתרי רשת חברתית אחרים עשויים לספק רמזים אם הוא בוגד בך עם נשים שמצא בטינדר.

ודא שאתה מקדיש תשומת לב רבה לפוסטים והתגובות שלו ברשתות החברתיות. אחרי הכל, ההוכחה היא תמיד בפודינג.

מה לעשות הלאה אם החבר שלך נמצא בטינדר

אז, גילית שיש לו פרופיל היכרויות: מה הלאה? דרך הפעולה הראשונה שלך צריכה להיות לשאול את עצמך ─ למה הוא בטינדר? זכור, הבגידה שלו היא לא אשמתך ואתה לא צריך להאשים את עצמך בזה.

העריכו את המצב לפני קבלת החלטות פזיזות. דרך הפעולה הטובה ביותר תהיה לעמת אותו עם הראיות שהצלחת לאסוף.

אם הוא מודה שהוא באתר ההיכרויות ומתנצל, תחשוב אם אתה רוצה לפתור דברים או ללכת לדרכים נפרדות. אתה יכול לנסות לבקר מטפל או לקחת הפסקה קצרה אחד מהשני. למרבה המזל, ללמוד כיצד לעקוב אחר הטלפון של אשתי קל להפליא.

איך לתפוס מישהו בטינדר: מסקנה

לאחר שלמדת איך לתפוס את החבר שלך בטינדר, סוף סוף תהיה לך קצת שקט נפשי. מניסיוני, שימוש באפליקציית ריגול מהימנה כמו Spynger היא הדרך הטובה ביותר לעקוב אחר הפעילות של מישהו במדיה החברתית ולבדוק אם הוא בוגד.

פטריס סול היא סופרת מוערכת המתמחה באמנות לתפוס רמאים ולחשוף אמיתות נסתרות. ממנפת את הניסיון הרב שלה כחוקרת פרטית ותובנות חדות בפסיכולוגיה אנושית, פטריס חידדה את כישוריה בפרימת רשתות מורכבות של שקרים.

השאר תגובה:

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מקליט מסך נסתר
לא משנה מה הם עושים ב-WhatsApp, Snapchat, Instagram, Facebook Messenger, Telegram ו-Skype, אתה תדע על זה רק על ידי כניסה לחשבון שלך.
בואו נתחיל
תמונת באנר
he_ILHebrew