אני חושד שאשתי בוגדת, אבל אין לי הוכחה - מה לעשות...

אני חושד שאשתי בוגדת אבל אין לי הוכחה

חשד שאשתך בוגדת אינו נעים לחיות איתו, במיוחד כאשר אי הוודאות מרחפת עליך כל הזמן. העובדה שבערך 20 אחוז מהנשואים בסופו של דבר בגידה, בין אם הם גברים או נשים, גם לא עוזרת להרגיע את העצבים שלך.

גילוי מוקדם מאשר מאוחר יכול לעזור לך לקבוע את מצב הנישואים שלך והאם יש פתרון לבעיה שלך. אם אתה מוצא את עצמך חושב, "אני חושד שאשתי בוגדת, אבל אין לי הוכחה", מאמר זה יכול לעזור לך למצוא את הראיות האלה.

האם אשתי בוגדת? סימנים מובילים של התנהגות לא נאמנה

כבעל מסור, בטח תפסת את עצמך חושב, "אני חושב שאשתי בוגדת", אבל לא ממש שם את האצבע על למה הרגשת כך. האם אתה סתם פרנואיד, או שהבטן שלך אומר לך משהו מסריח במערכת היחסים שלך?

גילינו שאם האינסטינקט שלך אומר לך שבן/בת הזוג שלך בוגד, יש סיכוי טוב שאתה על משהו. הנה כמה דברים שסביר שיקרו אם אשתך תתחיל לבגוד. ככל שתבדוק יותר, הדגל האדום יהיה גדול יותר.

  • הם מסתירים ממך את הטלפון הנייד שלהם, שומרים אותו על האדם שלהם בכל מקום, ומתעצבנים או חרדים כשאתה נוגע בו.
  • הם נמנעים מהשאלות שלך ולוקחים את הזמן המתוק שלהם כשהם עונים לשיחות שלך.
  • הם תמיד יוצאים החוצה כדי לקרוא ל"אמא" או "חברות" שלהם.
  • הם נעשים רגשניים מדי כשאתה מתחיל לחקור אותם, מתנהגים פרנואידים אפילו לגבי שאלות לא מזיקות.
  • חלו כמה שינויים בהרגלים המיניים שלהם (הם לא מעוניינים, או שהדחף המיני שלהם גדל עוד יותר).
  • הם מריחים אחרת כשהם חוזרים הביתה (למשל, מקלחים טריים, אבל הם לא הולכים לחדר כושר).
  • אתה כל הזמן שם לב לבגדים מיוחדים או הלבשה תחתונה, אבל הם אף פעם לא לובשים אותם בשבילך.
  • היא מאשימה אותך בבגידה כדי להסיט את תשומת הלב מעצמה.

אם אתה חושד בבגידה אבל שום הוכחה לא הראתה את עצמה, הסימנים האלה צריכים לתת לך את צליל האזעקה הדרוש כדי לעשות את הצעד הבא.

דֶגֶל

מה לעשות אם אתה חושד שאשתך בוגדת

זה יכול להיות די קשה להמשיך את היום שלך כרגיל אם אתה חושד שאשתך בוגדת בך. ייתכן שאתה מתמודד עם הרבה בלבול וספקות, בלי לדעת מה לעשות מנקודה זו ואילך. זכור שאתה לא לבד בזה ושיש כמה דברים שאתה יכול לעשות. זה יכול לכלול:

1. העריכו את ההשפעה על מערכת היחסים שלכם

קח צעד אחורה וקבע איזו השפעה יש לחשדות שלך על מערכת היחסים שלך. האמון בבן הזוג שלך צנח פתאום? אתה כבר לא מסוגל לדבר איתה בגלוי? אולי המחשבות שלך לגביה השתנו לחלוטין. אם הפחדים שלך פוגעים במערכת היחסים יותר מאשר לתקן אותה, אולי תרצה למצוא דרך לטפל בהם.

2. החלט אם אתה רוצה להתעמת איתם

להתעמת עם אשתך יכול להיות די מלחיץ, ואם אתה טועה, זה יכול להעמיס על מערכת היחסים שלך. עם זאת, זה צריך להיעשות כדי להשיג שלום במערכת היחסים. בחרו מקום וזמן שבהם תוכלו לדבר ללא הפרעה, ואל תאשימו מיד. במקום זאת, ספר להם כיצד מעשיהם גרמו לך להרגיש ומה החששות שלך.

3. חקרו את המצב

במקום להפעיל רובים על אשתך ולשאול אותם אם הם בוגדים, אתה יכול לעשות עבודת חקירה תחילה. אתה יכול ללכת לחבר מהימן ולהגיד לו, "אני חושב שאשתי בוגדת בי," ולבקש מהם עזרה. אולי הם יכולים לדוג בעדינות כמה הצהרות עדים. אתה יכול גם לנסות לאסוף הוכחות, כגון רישומי טלפון או מיילים, על ידי גישה פיזית לטלפון שלהם או התקנת אפליקציית ריגול.

איך לדעת אם אשתי בוגדת

סימנים מובילים של התנהגות-בוגדת

כשאתה שואל את עצמך, "האם אשתי בוגדת בי?", אתה עלול להתפתות להתעמת איתם ישירות ולבקש מהם את האמת. עם זאת, סיכוי גבוה שהיא תסרב לענות על שאלותיך, אפילו תתנהג בטירוף שהעזת להאשים אותה בדבר כזה. גם אם היא יש ל בגידה, היא תהפוך זהירה יותר לכסות את עקבותיה ולתקן את התנהגותה עד שתשחרר אותה.

הדרך הטובה ביותר לקבוע אם היא בוגדת בך היא להתקין אפליקציית ריגול בטלפון שלה, כמו Spynger. זו אפשרות טובה אם החשדות שלך כבר מספיק חזקים. אפליקציה זו מביאה לך מגוון תכונות שימושיות, כגון:

  • היכולת לעבור על רישומי הטלפון שלה.
  • גישה למיקומה המדויק ולזמן שהם היו שם.
  • גישה לחשבונות המדיה החברתית שלה.
  • יכולת צילום מסך מרחוק.
  • גישה לתוכן שנמחק.

החלק הטוב ביותר באפליקציות הללו הוא שהן פועלות במצב התגנבות. זה אומר שאשתך לא צריכה להיות נבונה יותר כשאתה מתקין אותו, ולנהוג בשגרה הרגילה שלה.

כיצד להתקין Spynger כדי לתפוס אישה בוגדת

רשת ריגול

אתה אולי תוהה איך לדעת אם אשתי בוגדת בי, אבל זה לא כל כך קשה. הגדרת Spynger כדי לתפוס אישה בוגדת היא קלה כל עוד אתה מבצע את השלבים בצורה נכונה:

1. הירשם וצור חשבון

ראשית, עליך לקבל מנוי ל-Spynger וליצור חשבון. השתמש בכתובת דוא"ל שאין לאשתך גישה אליה.

2. התקן את האפליקציה בטלפון היעד

קבל את הטלפון של אשתך והשבת את Play Protect. תקבלו קישור במייל, שבו תשתמשו כדי להוריד את ה-apk ולהתקין אותו. האפליקציה עצמה לא נמצאת בחנות Play.

3. חבר את האפליקציה לפרופיל שלך

אחרון חביב, עליך לחבר את פרופיל Spynger שלך למכשיר היעד שלך. מנקודה זו, תוכל לעקוב אחר הפעילות שלהם בלוח המחוונים שלך, בין אם אתה צופה בה במחשב או בטלפון.

בשורה התחתונה

אז מצאת את עצמך אומר, "אני חושב שאשתי בגדה בי, אבל אין לי הוכחה"? למרות שזה מצב מצער, יש דרכים לגלות אם זה נכון. היו פרואקטיביים והנחו את דעתכם!

פטריס סול היא סופרת מוערכת המתמחה באמנות לתפוס רמאים ולחשוף אמיתות נסתרות. ממנפת את הניסיון הרב שלה כחוקרת פרטית ותובנות חדות בפסיכולוגיה אנושית, פטריס חידדה את כישוריה בפרימת רשתות מורכבות של שקרים.

השאר תגובה:

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מקליט מסך נסתר
לא משנה מה הם עושים ב-WhatsApp, Snapchat, Instagram, Facebook Messenger, Telegram ו-Skype, אתה תדע על זה רק על ידי כניסה לחשבון שלך.
בואו נתחיל
תמונת באנר
he_ILHebrew