10 שאלות שכדאי לשאול את בן הזוג הבוגד ולגלות את האמת

שאלות שכדאי לשאול את בן הזוג הבוגד שלך

אף אחד לא רוצה להתמודד עם בני זוג בוגדים, אבל האמת העצובה היא שחלקם 20 אחוז מהאנשים לא נאמנים בשלב מסוים. במקום לחכות עד שיהיה מאוחר מדי ולחוות יותר כאב, תמיד עדיף לגלות את האמת בהקדם האפשרי.

בהתאם לסיבות שלהם לבגידה, יש סיכוי שתוכל למצוא דרך להציל את הנישואים שלך. כדי להקל עליך ולהוציא את האמת לאור, הנה כמה שאלות שכדאי לשאול כאשר מתעמתים עם בן זוג בוגד.

השאלות המובילות לשאול רמאי

אם גיליתם שבן הזוג שלכם בוגד והאמת כבר בחוץ, כדאי שתשאלו אותם את השאלות הבאות:

1. האם הרגשת אשמה לאחר שבגדת?

אחת השאלות המובילות לשאול רמאי לאחר שעשה את המעשה היא האם הוא חש אשמה או לא. אם הם עשו זאת, זה אומר שהם חשבו על ההשפעה שהיתה למעשיהם עליך, ולא רק על מה שהם חשבו שנכון עבורם. אם הם מרגישים אשמים ומבינים איך הבגידה שלהם השפיעה עליך, אולי יש סיכוי להציל את הנישואים שלך.

2. כמה זמן אתה בוגד?

יש הבדל גדול בין טעות חד פעמית לבין בן זוג בוגד ללא הרף. לדוגמה, אם זה קרה רק פעם אחת והם מתחרטים על כך, ייתכן שיש סיכוי לבנות מחדש אמון. אם זה קרה יותר מפעם אחת במהלך נישואיכם ולא ראיתם את הסימנים המובטחים לבגידה, אז אולי יהיה קשה יותר למצוא פתרון.

3. למה לא דיברת איתי על הרגשות שלך

שפע של בוגדים "מחליקים" כי הם לא מרוצים מהסטטוס הנוכחי של מערכת היחסים שלהם. מסיבה זו, עליך לשאול אותם מדוע הם הרגישו שהם לא יכולים לדבר איתך לפני שהם בגדו. זה יכול לעזור לך לטפל בשורש של מעשיהם.

4. האם השתמשת בהגנה?

הדבר האחרון שאתה רוצה הוא לגלות שבן הזוג הבוגד שלך חלה במחלת מין או השאיר אישה אחרת בהריון. מסיבה זו, כדאי לברר אם הם היו זהירים מספיק כדי להשתמש בקונדום.

5. היו לך רגשות כלפי האדם שבגדת איתו?

אם בעלך הבוגד נמשך רק פיזית לאדם איתו הם בוגדים, זה יכול להיות קל יותר לבנות מחדש את האמון ואת מערכת היחסים שלך. עם זאת, הדברים הופכים מסובכים יותר אם יש להם קשר רגשי איתם, מה שמקשה על סליחה.

דֶגֶל

6. האם בגדת במערכות היחסים הקודמות שלך בעבר?

יש פתגם שאומר, "פעם רמאי, תמיד רמאי." אם הם בגדו במערכת יחסים קודמת (וזה קרה יותר מפעם אחת), זה עשוי לרמוז שזה בטבע שלו. זה עלול להקשות על בניית האמון מחדש.

7. האם זו הפעם הראשונה שחשבתם על בגידה?

אם "התקרית" הייתה טעות אחת שהתרחשה ללא תכנון מוקדם (למשל, בעלך השתכר), ייתכן שיש סיכוי לתקן דברים. תסתכל אחורה על סימנים פיזיים שבעלך בוגד: האם הוא תמיד הסתכל מעבר לכתפו על נשים אחרות? אם הם חשבו על רמאות בעבר, זה עשוי לרמוז על בעיה שגרמה למחשבותיהם להישען כך.

8. מה הפרשה הציעה לך שהנישואים שלנו לא?

שאלה זו עלולה להרגיז אבל יכולה גם לתת רמזים למה השתבש במערכת היחסים שלכם. האם הם רצו לנסות משהו מיני חדש איתם? או אולי הם רצו כתף לבכות עליה שלא תשפוט. גילוי זה חיוני כי זה יכול לעזור ליצור נקודת מוצא לתיקון הנישואים שלך.

9. היו לכם תוכניות לעתיד ביחד?

האם זו הייתה רק התחמקות זמנית כדי לעורר את הריגוש, או שהייתה התוכנית לבנות עתיד איתם? זה יכול לתת לך תובנה האם כדאי לנסות להציל את הנישואים.

10. האם דיברת איתם על הנישואים שלנו?

שאל אותם מה הוא גילה לבן זוגם לרומן. אמרו להם שהם נשואים? אולי הם אמרו שהם לא מרוצים ממערכת היחסים שלהם. גלה את זה כדי שתוכל לדון בזה.

סימנים מובטחים לבגידה של בעל או אישה

שאלות לשאול רמאי

אם בן/בת הזוג שלך לא נאמן, אתה עשוי להבחין בכמה דגלים אדומים. הנה כמה סימנים של אישה או בעל בוגדים שכדאי לשים לב אליהם:

  • הם פתאום שינו את ההתנהגות או השגרה שלהם.
  • הם תמיד חשאיים לגבי המחשב או הטלפון שלהם.
  • יש הרבה לילות מאוחרים או היעדרויות בלתי מוסברות.
  • חל שינוי בהרגלי הטיפוח שלהם.
  • חלה ירידה בחיבה ובאינטימיות ביניכם.
  • הם תמיד נראים מתחמקים או מתגוננים לגבי תשובות לשאלותיך.
  • הם מוציאים סכומי כסף חריגים על דברים שאתה לא יכול להסביר.
  • הם כל הזמן מבקרים או פועלים כלפיך בצורה שלילית.

אין להתעלם מהסימנים הללו לבגידה של חברה (או חבר), גם אם עדיין לא התחתנתם.

איך לתפוס רמאי באיש יד

רשת ריגול

אחת הדרכים הטובות ביותר לתפוס רמאי על חם היא ככל הנראה באמצעות אפליקציית ריגול כגון Spynger. עם אפליקציות מסוג זה, אתה יכול לראות את כל מה שהם עושים ועם מי הם מדברים, מה שמאשר חשדות פוטנציאליים אם אתה רואה סימנים של אישה בוגדת. אתה מקבל תכונות שימושיות רבות כגון:

  • מצב התגנבות כדי שהם לא יראו שמרגלים אותם.
  • גישה לטקסטים, בין אם הם באמצעות SMS או מדיה חברתית.
  • מעקב GPS עם מיקומים ותאריכים מדויקים.
  • גישה לתוכן שנמחק.
  • יכולת צילום מסך מרחוק.
  • מתריע כאשר גבולות מסוימים נחצים.

התקנתו די קלה. תחילה עליך להשיג מנוי, ולאחר מכן תתקין את ה-apk על סמך הקישור שתקבל. לאחר מכן, תוכל לראות את המידע במכשיר שלך לאחר ההתקנה. תזדקק לגישה לטלפון של היעד למשך כ-5 דקות בלבד כדי להתקין את האפליקציה, ולאחר מכן תוכל לצפות בהכל מרחוק.

בשורה התחתונה

ההתמודדות עם בן זוג בוגד יכולה להיות כואבת, אבל עדיף לגלות זאת במוקדם ולא במאוחר. אנו מקווים שהשאלות שלנו לשאול רמאי נתנו לך כמה תובנות. כך תוכלו לקבוע מה צריכים להיות השלבים הבאים במערכת היחסים שלכם.

פטריס סול היא סופרת מוערכת המתמחה באמנות לתפוס רמאים ולחשוף אמיתות נסתרות. ממנפת את הניסיון הרב שלה כחוקרת פרטית ותובנות חדות בפסיכולוגיה אנושית, פטריס חידדה את כישוריה בפרימת רשתות מורכבות של שקרים.

השאר תגובה:

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מקליט מסך נסתר
לא משנה מה הם עושים ב-WhatsApp, Snapchat, Instagram, Facebook Messenger, Telegram ו-Skype, אתה תדע על זה רק על ידי כניסה לחשבון שלך.
בואו נתחיל
תמונת באנר
he_ILHebrew