מדריך שלם לראות על מה בעלי מסתכל בטלפון שלו

מסתכל בטלפון של הבעל

20% גברים נשואים בוגדים בבני הזוג שלהם. מחקר אחר מצביע על כך שבגידה כזו מובילה גירושין ב-57% של זוגות. שיתוף טלפון עם אדם אהוב הוא לא עניין גדול במערכת יחסים נאמנה. אבל פתאום, אם אתה מבחין בהתנהגות המוזרה של בעלך כלפי הטלפון שלו, אז זה יכול להיות מדאיג. אתה עלול להתחיל לתהות אם הוא בוגד באינטרנט או צופה בתוכן לא הולם, מה שיוביל אותך לשאול, "איך אני יכול לדעת על מה בעלי מסתכל בטלפון שלו?"

אמנם חשוב לכבד את הפרטיות של כולם, אבל אם אתה חושד שהוא בוגד, מאמר זה ייתן לך את הדרכים הטובות ביותר לעקוב אחר הטלפון שלו ולנטר את הפעילויות המקוונות שלו.

סימני בגידה שכדאי לחפש בטלפון של הבעל

הנה כמה מהסימנים הברורים כדי שתוכלו לאשר שהוא מעורב בבגידה באינטרנט. אולי לבעלך אין את כל הסימנים, אבל כמה מהם יכולים לאשש את החשד.

עלייה בשימוש בטלפון

עלייה פתאומית בזמן המסך או שימוש בנייד במהלך הלילה הוא סימן ברור לכך שהוא מקיים אינטראקציה עם מישהו אחר.

מסתירים כל הזמן את הפעילויות שלהם בטלפון

אם אתה מגלה שבעלך מסתיר כל הזמן את פעילותו, מכבה במהירות את הטלפון או משנה את פעילותו כאשר אתה מתקרב אליו. התנהגות זו יכולה להיות סימן לכך שהוא מסתיר ממך משהו בטלפון.

הטלפון נשאר במצב שקט

שמירה על מצב הטלפון שקט או אל תפריע הוא ניסיון להסתיר את ההתראות. רמאים בדרך כלל מסתירים הודעות כדי לכסות את הפעילויות שלהם מאחרים.

קבלת שיחות בסתר

אין סוד בין בני זוג, אפילו לא שיחות הטלפון. ההתנהגות של הימנעות מקבלת שיחות טלפון מולך ויציאה מהחדר בטרחה של קבלת השיחה היא דגל אדום מרכזי.

שינוי סיסמאות תכופות

אם בן הזוג שלך מאוד קרוב אליך, אבל פתאום אתה מגלה שהוא מגן על חשבונות הנייד והמדיה החברתית שלו בסיסמאות ומחליף כל הזמן את הסיסמה, אז זה סימן שהוא מנסה להסתיר ממך משהו.

דֶגֶל

כיצד לראות מה השותף שלך עושה בטלפון שלו?

כדי לקבוע ולראות מה בעלי עושה בטלפון שלו, הנה הדרכים בהן תוכל לחשוף את האמת:

התקן את אפליקציית Spynger בטלפון שלו

רשת ריגול

שימוש באפליקציית ריגול כמו Spynger היא הדרך המדויקת והמתקדמת ביותר לראות על מה בעלך מסתכל באינטרנט ובטלפון שלו.

  • עקוב אחר פעילות הטלפון: אתה יכול לעקוב אחר רישומי שיחות ולראות הודעות, פוסטים במדיה חברתית, לייקים, שיתופים ואינטראקציות חברתיות בקלות. כך תוכלו לראות מה בעלי עושה בטלפון שלו.
  • מעקב GPS: Spynger עוקב אחר מיקום ה-GPS בזמן אמת, ומספק לך מידע על לאן הם הולכים או היכן הם היו.
  • מעקב אחר היסטוריית הגלישה: אתה יכול לעקוב אחר מה הם מחפשים באינטרנט או כמה זמן הם מבלים באתר.
  • Keylogger: עם תכונות ה-keylogger המתקדמות, משתמשים יכולים לעקוב אחר כל הקשה בטלפון שלהם, בין אם הם משתמשים באנדרואיד או אייפון.
  • מקליט מסך נסתר: עם מקליט המסך, אתה יכול להציג כל הודעה נסתרת, הודעה שנמחקה, קובץ מדיה, תמונה ווידאו, לצלם צילומי מסך, או אפילו להקליט כל דבר במכשיר היעד.

בנוסף, מקבלים מצב התגנבות, ששומר על האפליקציה מוסתרת ברקע, כך שאף אחד לא יודע שהם במעקב.

תסתכל על פעילויות חשבון משותף

חשבון גוגל

על ידי ניתוח החשבונות המשותפים, תוכל ללמוד כיצד לעקוב אחר פעילויות הטלפון של בעלי. כדי לעקוב אחר הפעילויות שלו, אתה יכול להיכנס לחשבון Google המשותף שלו, או שאתה יכול לעשות זאת גם במכשירים משותפים כמו מחשב או טאבלט.

בדוק את המיילים שלו, שלח פריטים ומחק פריטים מהאשפה עבור כל אימייל חשוד. כאן תוכלו למצוא גם את פרטי הכניסה של כל אפליקציה או אתר אינטרנט. אתה יכול גם לבדוק את היסטוריית הגלישה והסיסמאות השמורות כדי למצוא חשבונות חשודים ולראות מה בעלי עושה בטלפון שלו.

בדוק את היסטוריית הרכישות שלו ב-App Store

App Store

על ידי בדיקת היסטוריית הרכישות שלו ב-App Store, תוכל לראות איזה סוג של אפליקציות ותכנים הוא רוכש. זה ייתן לך מושג על תחומי העניין שלו. כדי לראות את היסטוריית הרכישות של App Store, בצע את השלבים:

לאייפון או אייפד:

  • פתח את App Store.
  • הקש על סמל הפרופיל בחלק העליון של המסך או כפתור היכנס.
  • בחר "היסטוריית רכישות" כדי לראות רשימה של כל הרכישות, כולל אפליקציות, רכישות בתוך האפליקציה ומינויים.

ב-Mac:

  • בתיקייה יישומים, פתח את App Store.
  • לחץ על שם הפרופיל שלך.
  • בחר באפשרות "הגדרות חשבון".
  • כעת גלול מטה והקש על "היסטוריית רכישות".

חקור את אחסון הענן שלו ואת זרמי התמונות המשותפים שלו

גוגל דרייב

אם בעלך משתמש באייפון, תוכל לבדוק את אחסון ה-iCloud ואלבומי התמונות המשותפים. במכשירי אנדרואיד, אתה יכול לראות את הקבצים המשותפים ב-Google Drive ותמונות ב-Google Photos. השירותים האלה מאפשרים לך לדעת איך אני יכול לדעת על מה בעלי מסתכל בטלפון שלו.

כדי לבדוק את אחסון ה-iCloud, בצע את השלבים:

  • בטלפון של בעלך, פתח את אפליקציית ההגדרות.
  • הקש על שמו כדי לפתוח את ההגדרות של Apple ID.
  • הקש על iCloud כדי לראות את כל האפליקציות והנתונים המשתמשים באחסון iCloud.
  • כעת, הקש על "נהל אחסון" כדי לראות פרטים על מה שמאוחסן, כולל תמונות, גיבויים ומסמכים.
  • הקש על "תמונות" כדי להציג תמונות iCloud ואלבומים משותפים.

בדוק את Google Drive ואת התמונות לפי הדברים הבאים:

  • פתח את תמונות Google.
  • בתחתית המסך, הקש על סמל השיתוף כדי לראות את התמונות המשותפות.
  • פתח את Google Drive.
  • עיין בקבצים ובתיקיות כדי לראות אם משהו חשוד.

החיסרון של שיטה זו הוא שאתה יכול לבדוק את שירותי הענן רק אם בעלך נותן לך את אישורי הכניסה או רק על ידי גישה פיזית לטלפון שלו.

ראה את חשבון הטלפון שלו וניתוח השימוש בנתונים שלו

חשבון טלפון

ניתוח חשבונות הטלפון ופרטי השימוש בנתונים יכול לתת לך תובנות חשובות לגבי פעילות הטלפון שלו. על ידי ניתוח חשבונות הטלפון, תוכל לבדוק את רישומי הטלפון הסלולרי של בן/בת הזוג, שיחות נכנסות ויוצאות, היסטוריית שיחות, תזמוני השיחות ופרטי הודעות טקסט.

אתה יכול לבדוק את המספרים המחוייגים לעתים קרובות ולזהות את השיחות הארוכות. בפרטי החיוב יש את כל הפרטים של החיובים הקשורים לשירותי מנוי. אלה יכולים לכלול אפליקציות היכרויות, תוכן למבוגרים בלבד או שירותים חשודים אחרים.

באופן דומה, אתה יכול לראות אילו אפליקציות צורכות יותר נתונים על ידי ניתוח השימוש בנתונים. מדיה חברתית, אפליקציות להעברת הודעות ושירותי הזרמת וידאו הם משתמשים נפוצים ברמת נתונים גבוהה. בקיצור, זה ימחק את החשד, ותוכלו לראות מה בעלי עושה בטלפון שלו.

סיכום

דנו בשיטות שונות שיעזרו לך לענות, "איך אני יכול לדעת על מה בעלי מסתכל בטלפון שלו?" בעוד שבדיקת הפעילויות המקוונות שלו יכולה לאתגר את האמון במערכת היחסים שלכם, העלייה בבגידה באינטרנט וסימנים חשודים מסוימים עשויים להצדיק לראות מה בעלי עושה בטלפון שלו.

בין אם תבחר באפליקציית ריגול כמו Spynger או בשיטה אחרת, חשוב להישאר חיוביים וזהירים. לפעמים, הסימנים לא יספיקו כדי להסיק מסקנות סופיות.

שאלות נפוצות

איך אני מגלה מה בעלי מסתיר?

אתה יכול בקלות לגלות מה הוא מסתיר ממך רק על ידי השיחה הפתוחה אם אתה רואה סימנים של בגידה. אבל אם הבעיה נמשכת ואתה חושד שהוא כל הזמן מסתיר משהו, אז אתה יכול להשתמש באפליקציית ריגול, Spynger, ולבדוק כל דבר: שיחות טלפון, הודעות טקסט, אינטראקציות חברתיות, היסטוריית גלישה ועוד הרבה יותר.

כיצד אוכל לברר באילו אתרים בעלי נמצא בחינם?

אם אתה סקרן מדוע בעלי מחק את היסטוריית הגלישה שלו בטלפון שלו, אתה יכול לגלות זאת באופן ידני. קבל גישה לטלפון שלו וגלה באילו אתרים הוא נמצא בחינם. פתח את אפליקציית דפדפן האינטרנט (Chrome, Safari) והקש על היסטוריית הגלישה בתפריט. זה ייתן לך את כל הפרטים של אתרי האינטרנט שבהם ביקר.

מהן האפליקציות הנסתרות הנפוצות ביותר?

חלק מהאפליקציות הנסתרות הנפוצות הן Phonsee, KeepSafe, Calculator Vault, Hide it Pro, Journal, Private Space, AppLock, HideU: Calculator Lock, Vaulty וכו'.

האפליקציות הנסתרות מאפשרות למשתמשים להסתיר סרטונים, תמונות, קבצים ואפליקציות במכשיר. אפליקציות אלו נראות כמו אפליקציות אחרות, כגון מחשבונים, פנסים או לוחות שנה, או נשארות מוסתרות.

אם אתה תקוע עם, איך אני יודע אם לבעלי יש אפליקציות נסתרות בטלפון שלו? קל לגלות. פתח את הגדרות הטלפון ולאחר מכן עבור לאפליקציות. שם תוכל לראות את הרשימה המלאה של אפליקציות הטלפון.

פטריס סול היא סופרת מוערכת המתמחה באמנות לתפוס רמאים ולחשוף אמיתות נסתרות. ממנפת את הניסיון הרב שלה כחוקרת פרטית ותובנות חדות בפסיכולוגיה אנושית, פטריס חידדה את כישוריה בפרימת רשתות מורכבות של שקרים.

השאר תגובה:

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מקליט מסך נסתר
לא משנה מה הם עושים ב-WhatsApp, Snapchat, Instagram, Facebook Messenger, Telegram ו-Skype, אתה תדע על זה רק על ידי כניסה לחשבון שלך.
בואו נתחיל
תמונת באנר
he_ILHebrew