בגידות באינסטגרם: איך לתפוס רמאי באינסטגרם

בגידות באינסטגרם

המדיה החברתית הפכה את הבגידה לקלה מתמיד. פלטפורמות כמו אינסטגרם מאפשרות לאנשים להתחבר לאחרים וליצור מערכות יחסים מחוץ לשותפות המחויבות שלהם. בעוד שמדיה חברתית לא בהכרח מובילה לבגידות, היא יכולה להקל על עניינים רגשיים ופיזיים.

אם אתה חושד שבן הזוג שלך בוגד באינסטגרם, יש כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי לגלות את האמת. הנה כמה מהדרכים היעילות ביותר לתפוס בוגד באינסטגרם.

חפש פעילות חשודה בפרופיל שלהם

פרופיל האינסטגרם והפעילות של השותף שלך יכולים לספק רמזים חשובים לגבי התנהגות סודית. הנה כמה סימני בגידה באינסטגרם שכדאי לשים לב אליהם:

  • הם הפסיקו לפרסם תמונות זוגיות איתך.
  • ספירת העוקבים/העוקבים שלהם גדלה פתאום.
  • נראה שהם שולחים הרבה הודעות לאנשים מסוימים.
  • התגובות שהם משאירים בפוסטים אחרים פלרטטניות.
  • הם מחקו תמונות מתויגות של שניכם יחד.

שינויים פתאומיים כמו אלה בפעילות האינסטגרם של בן/בת זוגך עשויים לאותת על משהו מפוקפק שמתרחש מאחורי הגב שלך. שימו לב לעלייה בשימוש חשאי במדיה החברתית.

בדוק עם מי הם מקיימים אינטראקציה

שימו לב לסוגי החשבונות שהשותף שלכם מקיים איתם אינטראקציה באינסטגרם. אינטראקציות מוגברות עם אנשים מסוימים עשויות לחשוף בגידות ב-DM באינסטגרם ומערכות יחסים שמתבשלות מחוץ לעצמך.

  • האם הם משאירים תגובות פלרטטניות על תמונות של אדם מסוים?
  • האם הם כל הזמן אוהבים ומגיבים לפוסטים של "חבר חדש"?
  • האם הם מחליפים הרבה הודעות ישירות או בדיחות פנימיות עם מישהו?

שימו לב אם בן הזוג שלכם מפנה אנרגיית מדיה חברתית כלפי מישהו ספציפי באינסטגרם. תקשורת תכופה יכולה להעיד על קשר רגשי או פיזי.

ראה אחרי מי הם עוקבים ומי עוקב אחריהם

החשבונות שהשותף שלך עוקב אחריהם ומי שעוקב אחריהם בחזרה יכולים לספק גם רמזים לגבי האם בעלך שולח הודעות לאישה אחרת באינסטגרם. בדוק אם הם עוקבים או עוקבים אחר אחד מסוגי החשבונות הבאים:

  • דוגמניות/משפיעות מושכות שמפרסמות תמונות סקסיות
  • אנשים מקומיים שאתה לא מכיר
  • חברים לשעבר או חברות לשעבר

מעקב אחר מספר גבוה של דוגמניות אינסטגרם לוהטות יכול לאותת שבן הזוג שלך לא מרוצה במערכת היחסים שלך. עוקבים/עוקבים מקומיים עשויים להצביע על מפגש סודי המתרחש במצב לא מקוון. לשמור על קשר עם אקס זה עוד דגל אדום שמשהו נוסף עדיין קורה ביניהם.

דֶגֶל

בדוק את התמונות המתויגות שלהם

רוב האנשים מתויגים על ידי חברים/משפחה בתמונות באינסטגרם. אבל שימו לב היטב לכל תמונות מתויגות, כולל בן הזוג שלכם ומישהו אחר שנראה נעים בצורה מחשידה. הם עשויים להיות הדרך לתפוס בוגד באינסטגרם. חפש דברים כמו:

  • נהיה מאוד רגיש בתמונות
  • תמונות שצולמו באווירה אינטימית
  • כיתובים מרמזים על בדיחה פנימית או רומנטיקה

תמונות מתויגות יכולות ללכוד באופן מיידי אינטראקציות סודיות. היות שהשותף שלך פיזי מאוד עם אדם אחר בתמונות אינסטגרם יכול לחשוף רומן בהתהוות.

ראה למי הם מכבים תגובות/הודעות

בגידות באינסטגרם 1

אתה יכול לראות את מי השותף שלך הגביל באינסטגרם בהגדרות שלו, מכיוון שזו עוד דרך לגלות אם מישהו בוגד באינסטגרם. הגבלת מישהו מונעת מאדם זה להגיב על התמונות שלך או לשלוח לך הודעות.

שאל את בן/בת הזוג שלך למה הם הגבילו אנשים מסוימים. אם הם מתגוננים, זה עשוי לאשר את החשדות. לעתים קרובות, רמאים מגבילים את האדם איתו הם בוגדים להסתיר ראיות.

בדוק את סיפורי האינסטגרם שלהם

פרשיות רבות מתחילות בתמימות. אז עקבו אחרי מי מופיע לעתים קרובות בסטורי באינסטגרם של בן הזוג שלכם.

  • האם הם כל הזמן חולקים בדיחות פנימיות או מתייגים אדם אחד לעתים קרובות?
  • האם הם מצלמים מסך או שומרים את הסיפורים של האדם הזה לעתים קרובות?
  • האם הם מפרסמים ממקומות שבהם הם אמרו לך שהם יהיו במקום אחר?

תקשורת כבדה וחילופי דברים פלרטטניים באמצעות סיפורי אינסטגרם עלולים להוביל לבגידות לאורך זמן. אם הם יתחילו לפרסם יותר מדי על "החבר החדש" שלהם בסיפורים, ייתכן שזה כבר עניין רגשי. כך תוכלו להבין כיצד לראות אם מישהו בוגד באינסטגרם. 

תסתכל ביומן הפעילות שלהם באינסטגרם

לראיה מוצקה, האפשרות הגרעינית היא בדיקת יומן הפעילות של השותף שלך באינסטגרם. זה מראה את כל מה שהם עשו באינסטגרם ומתי. הנה איך לגשת אליו:

במחשב, היכנס לחשבון האינסטגרם שלהם ובקר בדף הפרופיל שלהם. לחץ על שלושת הקווים האופקיים בפינה השמאלית העליונה. בחר "הפעילות שלך" מהתפריט הנפתח.

דף זה יציג כל אחת מפעילויות האינסטגרם של השותף שלך עם חותמת זמן - לייקים, עוקבים, תגובות, סיפורים וכו'. חפש כאן אינטראקציות חשודות או נסתרות.

איך לתפוס מישהו בוגד באינסטגרם?

אינסטגרם של spynger

Spynger הוא אפליקציית מעקב מתקדמת המאפשרת לך לנטר פעילות מקוונת באופן דיסקרטי. אם אתה רוצה לדעת איך לתפוס מישהו בוגד באינסטגרם - התוכנה הזו היא הכלי שלך! זה נותן מענה למגוון רחב של צרכים, משותפים מודאגים שרוצים להבטיח את שלומם של יקיריהם ועד לאנשים החשודים בבגידה המקוונת של בן הזוג שלהם.

עם Spynger, אתה יכול לעקוב בצורה חלקה אחר הודעות, שיחות, קבצי מולטימדיה ואפילו אינטראקציות במדיה חברתית בפלטפורמות כמו אינסטגרם. הממשק הקל לשימוש והדיווח המקיף שלו הופכים אותו לכלי מצוין לשמירה על שקט נפשי בעולם מחובר דיגיטלית.

התכונות של Spynger

  • מעקב באינסטגרם: תכונת מעקב האינסטגרם החזקה של Spynger מאפשרת לך לעקוב אחר כל ההודעות הישירות שהוחלפו, ההערות והפוסטים שאוהבו, ומספקת סקירה מקיפה של פעילות משתמש היעד באינסטגרם. אתה יכול גם לגלות רמאות במצב היעלמות אינסטגרם עם תכונה זו. אם בן הזוג שלך עוסק באינטראקציות לא הולמות, תכונה זו בהחלט תתפוס זאת.
  • גישה למולטימדיה: Spynger חורג מאינטראקציות טקסט. זה גם מאפשר גישה לכל התמונות והסרטונים המשותפים באינסטגרם, מה שמאפשר לך להבין את אופי ההחלפות באופן מלא.
  • מצב התגנבות: אחד המאפיינים הקריטיים של Spynger הוא מצב ההתגנבות שלו. המשמעות היא שהאפליקציה פועלת בשקט ברקע, ולא משאירה שום רמז לגבי נוכחותה במכשיר היעד. זה מבטיח שהניטור יישאר דיסקרטי והבוגד החשוד אינו חכם יותר.
  • ניטור בזמן אמת: עם Spynger, אתה מקבל עדכונים בזמן אמת על פעילות האינסטגרם של מכשיר היעד כדי לזהות רמאות באינסטגרם. מידע בזמן זה יכול להיות חיוני אם אתה מנסה לתפוס רמאי.
  • אבטחת מידע: מעל לכל, Spynger נותן עדיפות לאבטחת נתוני המשתמש. המידע שלך נשאר בטוח ופרטי, מה שמבטיח שאתה יכול לבצע את הניטור מבלי לפגוע בבטיחות הדיגיטלית שלך.

התעמת איתם לגבי פעילות חשודה

אם אתה אוסף כמה ראיות נוגעות, הגיע הזמן להתעמת עם בן הזוג שלך. העבירו בשקט את מה שראיתם באינסטגרם שלהם. אפשרו להם הזדמנות להסביר או להתוודות על התנהגותם.

הבהירו את הגבולות שלכם לגבי מה אתם מחשיבים לבגידה באינסטגרם. זה נותן להם הזדמנות להודות באשמה ולהתחיל להחזיר את האמון. לחלופין, הם עשויים להמשיך להכחיש או להסיט, ולאשר שהחשדות שלך נכונים.

לזהות מתי הגיע הזמן לשחרר

למרבה הצער, לתפוס בוגד אומר לעתים קרובות לזהות מתי הקשר נגמר. אם בן הזוג שלך משקר שוב ושוב על פעילות לא הולמת באינסטגרם, האמון הלך רחוק מכדי לתקן.

הנכונות שלהם להתגנב מאחורי הגב שלך מראה על חוסר כבוד כלפיך ומחויבות למערכת היחסים. יכול להיות שזה האינטרס שלך לעזוב במקום להמשיך לנסות לתפוס אותם בוגדים.

סיכום

בגידה מקוונת היא בעיה הולכת וגוברת ביחסים - אבל יש לך אפשרויות אם בן הזוג שלך בוגד באינסטגרם. עקוב מקרוב אחר הפעילות שלהם לאיתור דגלים אדומים ועמת אותם עם ראיות אם יימצאו. למרות שזה כואב בהתחלה, לעזוב אותם יכול לאפשר לך לרפא, להחזיר את הערך העצמי, ובסופו של דבר למצוא מישהו נאמן. עם תמיכה, יש חיים אחרי בגידה.

פטריס סול היא סופרת מוערכת המתמחה באמנות לתפוס רמאים ולחשוף אמיתות נסתרות. ממנפת את הניסיון הרב שלה כחוקרת פרטית ותובנות חדות בפסיכולוגיה אנושית, פטריס חידדה את כישוריה בפרימת רשתות מורכבות של שקרים.

השאר תגובה:

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מקליט מסך נסתר
לא משנה מה הם עושים ב-WhatsApp, Snapchat, Instagram, Facebook Messenger, Telegram ו-Skype, אתה תדע על זה רק על ידי כניסה לחשבון שלך.
בואו נתחיל
תמונת באנר
he_ILHebrew