האם אתה יכול לחפש מישהו בדייט בפייסבוק? 

אתה יכול לחפש מישהו בפייסבוק היכרויות

פייסבוק היא כמו שוק שוקק חיים שבו אתה יכול לעשות כמעט הכל. רוצה למכור דברים? תחשוב על פייסבוק מרקטפלייס. מפרסם תמונות וסרטונים? השתמש בסיפורי פייסבוק. ואם אתם מחפשים התאמה פוטנציאלית, יש פייסבוק Dating, בערך כמו טינדר.

אבל הנה הכוונה: בניגוד לפייסבוק רגילה, לפייסבוק היכרויות אין את התכונה "חיפוש אנשים". אין כאן סרגל חיפוש בזכוכית מגדלת, סליחה! אז, האם אתה יכול לחפש מישהו ב-Facebook Dating?

החדשות הטובות: כן, אתה יכול! אין צורך לחכות ל-Facebook Dating כדי להפעיל תכונות חיפוש. יש עדיין כמה דרכים מהירות וקלות למצוא אנשים - וההתאמות שלהם - ב-Facebook Dating!

מה זה היכרויות בפייסבוק?

היכרויות בפייסבוק

Facebook Dating (FD) היא פלטפורמת היכרויות בתוך אפליקציית פייסבוק. זה נוח כי אתה לא צריך ליצור פרופיל היכרויות מאפס. FD שואב את המידע המרכזי שלך מדף הפייסבוק שלך בכמה הקשות. כל משתמש בפייסבוק יכול ליצור פרופיל FD משלו אם הוא מעל גיל 18 או נמצא במקום שבו FD זמין.

למרות ש-FD מקושר לפרופיל הראשי שלך, אף אחד ברשימת החברים שלך לא יידע שאתה משתמש בו. אין מסננים כמו חיפוש היכרויות בפייסבוק לפי שם. הסמל לא מופיע בפרופיל הראשי שלך, והתמונות שלך נשארות מוסתרות מכל אדם מחוץ ל-FD. ההודעות שלך ב-Facebook Dating נשמרות בנפרד מהודעות ב-Facebook Messenger.

תכונות היכרויות בפייסבוק

FD עובד בדיוק כמו כל אפליקציית היכרויות אחרת - אתה ממלא את הפרופיל שלך, אוהב אנשים, ואם הם אוהבים אותך בחזרה, אתה מתחיל לשוחח בצ'אט. מה שמייחד את FD הוא:

  • העדפות חזקות. משתמשים יכולים להגדיר העדפות מסוימות כמו גיל או השכלה כחשובות. הפלטפורמה לא תציג אנשים שאינם תואמים לקריטריונים שלך. זה נשמע קשה, אבל זה מציל אותך מדייטים פחות מביכים... אולי.
  • בלי חברים וחברים של חברים. FD הוא בשבילך אם אתה מחפש קשרים חדשים מחוץ למעגלים החברתיים הרגילים שלך. האפליקציה לא תציג את פרופיל החברים או החברים שלך אם הגדרת זאת בהעדפות. הם לא יוכלו לדעת אם מישהו נמצא ב-Facebook Dating.
  • ריסוק סודי. זה מיועד למצבים שבהם יש לך עיניים על מישהו מיוחד מרשימת החברים בפייסבוק. הוסף אותם לרשימת הריסוק הסודית שלך, ותקבל התראה אם הם יעשו את אותו הדבר!
  • התאם בכל מקום. כמו רוב אפליקציות ההיכרויות, אתה יכול לראות רק אנשים בקרבתך. בפייסבוק Dating, זה לא בעיה. אתה יכול להוסיף עד שני מיקומים, והאפליקציה תתאים לך אנשים במקומות האלה.

האם אתה יכול לראות אם מישהו נמצא בפייסבוק?

היכרויות בפייסבוק

עכשיו, בואו נחזור לשאלה העיקרית שלנו: האם אתה יכול למצוא פרופיל פייסבוק של מישהו מ-Facebook Dating? כן, אם מישהו בפייסבוק היכרויות, אתה יכול לראות את הפרופיל שלו ואת החברים המשותפים שלך בפייסבוק. עם זאת, אין תכונה רשמית של "חיפוש ממוקד". תצטרך להחליק בין הפרופילים עד שתמצא אותם.

זו הדרך הרגילה למצוא מישהו בפלטפורמה. אבל אם אתם מחפשים שיטות מהירות יותר ופחות מעייפות, יש לנו כמה טריקים בשרוול.

השתמש באפליקציית ניטור של פייסבוק

spynger-facebook-spy

סקרנות היא הסיבה העיקרית שאנו בודקים את המדיה החברתית של מישהו. אבל אם אתה חושש שאולי ה-SO שלך מחפש קשרים חדשים ב-Facebook Dating, יש כלי שימושי לכך - אפליקציית ניטור. בואו נדבר על אחד שיכול לעקוב אחר רשתות חברתיות מרובות ואפליקציות היכרויות - Spynger.

Spynger מאפשר לך לעקוב אחר פעילויות מקוונות של מישהו בזמן אמת מהמכשיר שלך. אלו רק חלק מהדברים שתוכלו לבדוק באמצעותו:

  • התאמות ושיחות באפליקציות היכרויות מרובות, כולל הכרויות בפייסבוק
  • צ'ק-אין ומיקומים מתויגים בפייסבוק
  • תמונות וסרטונים שהם העלו להיכרויות בפייסבוק
  • מיקום בזמן אמת
  • רשימת חברים בפייסבוק ובפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית
  • שיחות, SMS ואנשי קשר
  • היסטוריית הדפדפן

אתה יכול למצוא הכל בלוח מחוונים אחד. Spynger עובד במצב התגנבות, כך שאין סיכון שה-SO שלך יגלה שאתה שומר עליהם עין.

איך למצוא מישהו בפייסבוק היכרויות עם Spynger

דֶגֶל

זה לוקח כמה דקות כדי להגדיר את Spynger. הנה מה שאתה צריך לעשות:

  1. צור את חשבון Spynger שלך.
  2. בחר תוכנית מנוי.
  3. עקוב אחר ההוראות בדוא"ל קבלת הפנים שלך כדי להתקין את Spynger במכשיר היעד.
  4. עבור ללוח הבקרה שלך. עכשיו אתה יכול לראות את כל הפעילות שלהם בפייסבוק Dating!

שאל את חבריך בפייסבוק

חברים בפייסבוק

זוכרים איך הזכרנו שדייטים בפייסבוק לא יתאים לכם אנשים מרשימת החברים שלכם או חברים של חברים? אתה יכול להשתמש בתכונה זו לטובתך!

קבל מישהו שלא מחובר לאדם שאתה סקרן לגביו לחפש את הפרופיל שלו ב-Facebook Dating. הנה איך למצוא מישהו בפייסבוק היכרויות:

  1. בקש מחבריך להגדיר העדפות חזקות בפרופיל ה-FD שלהם כדי להתאים למידע שיש לך על האדם.
  2. השתמש בתכונה Match Anywhere כדי להוסיף את העיר שלהם ולראות אם הם מופיעים בהצעות של חבריך.
  3. בקש מהחברים שלך להחליק בפרופילים עד שהם מוצאים אותם.
  4. אם כן, בקש מחבריך לצלם צילום מסך של הפרופיל כדי שתוכל לוודא שזה באמת הם.

שורה תחתונה

Facebook Dating שומר על חיי ההיכרויות שלך נפרדים מהפעילויות הרגילות שלך בפייסבוק. לכן כנראה לא נראה את תכונת "החיפוש הממוקד" בקרוב. זה פשוט יהרוג את אווירת הפרטיות שבה הם גאים.

לכן, אם אתה מנסה למצוא את פרופיל הפייסבוק של מישהו מ-Facebook Dating, במיוחד אם הוא ממש קרוב אליך, השתמש באפליקציית ניטור כמו Spynger. זה לא רק מאפשר לך לבדוק אם יש להם פרופיל פעיל בפייסבוק. תראה את כל הפעילויות שלהם פרוסות עבורך בפורמט קל לקריאה: התאמות, צ'אטים, תמונות משותפות ועוד. תנסה!

פטריס סול היא סופרת מוערכת המתמחה באמנות לתפוס רמאים ולחשוף אמיתות נסתרות. ממנפת את הניסיון הרב שלה כחוקרת פרטית ותובנות חדות בפסיכולוגיה אנושית, פטריס חידדה את כישוריה בפרימת רשתות מורכבות של שקרים.

השאר תגובה:

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מקליט מסך נסתר
לא משנה מה הם עושים ב-WhatsApp, Snapchat, Instagram, Facebook Messenger, Telegram ו-Skype, אתה תדע על זה רק על ידי כניסה לחשבון שלך.
בואו נתחיל
תמונת באנר
he_ILHebrew