אפליקציות רמאות סודיות שאתה צריך לחפש בטלפון שלהם

יישומים

אפליקציות היכרויות כבשו את העולם בסערה בשנים האחרונות. למרות היתרונות שהם מספקים, אנשים מסוימים עשויים להשתמש בהם כדי לבגוד בבני הזוג שלהם. מחקר אחד גילה ש-18% עד 25% של אנשים שמשתמשים בטינדר נמצאים בדרך כלל במערכת יחסים מסורה בעת השימוש באפליקציה.

חלק מהאפליקציות המשמשות לבגידות נועדו לפעול במצב התגנבות, מה שהופך את זה כמעט בלתי אפשרי לזהות אותן. לדוגמה, יש מעט אפליקציות להודעות סודיות שנראות כמו משחקים. אחרים כמו Bumble ו-Badoo הפכו לשם דבר.

אם אתה חושש שבן הזוג שלך בוגד בטלפון שלו, השתמש באפליקציית מעקב כדי לראות את הפעילות המקוונת שלהם באמת יכול להועיל. במאמר זה, נדבר על אפליקציות הרמאים הפופולריות ביותר שנמצאות בשימוש כיום.

מהם הסימנים שהם בוגדים בטלפון?

בגידה בטלפון

יש אנשים שבוגדים כי הם רוצים למלא חלל מסוים במערכת היחסים הנוכחית שלהם בעוד שאחרים פשוט רוצים אימות. להלן רשימה של סימנים לכך שבן הזוג שלך עשוי לבגוד:

1. הם מגינים יתר על המידה על המכשירים האלקטרוניים שלהם

האם בן הזוג שלך נוח להשתמש בטלפון או במחשב הנייד שלו סביבך? אם לא, כנראה שיש להם מה להסתיר. ידוע שאנשים בוגדים הם כלואים ומגנים על המכשירים שלהם.

הידיעה כיצד בוגדים מסתירים את עקבותיהם יכולה בהחלט לעזור לך לחשוף את בן הזוג הלא נאמן שלך.

2. הם מציגים סגנונות סקס חדשים

סקס הוא מרכיב בריא בכל מערכת יחסים. אם שגרת המין שלך משתנה פתאום או שהשותף שלך מציג כמה סגנונות חדשים בחדר השינה, רוב הסיכויים שהם לומדים את הטכניקות האלה ממישהו אחר. עם זאת, ייתכן גם שהם ערכו מחקר מסוים.

3. תשומת לב רבה יותר למראה שלהם

אנשים שמשתמשים באפליקציות הטעיה סודיות עבור אנדרואיד בדרך כלל מעריכים את המראה שלהם מעל לכל דבר אחר. אם בן הזוג שלך משנה את המלתחה שלו, יתחיל להתאמן ולפתח תחביבים חדשים, יכול להיות שהוא מנסה להרשים את המאהב הסודי שלו.

4. שינויים בסגנון התקשורת שלך

האם בן הזוג שלך התקרר לאחרונה ואדיש? אולי הם משקרים לעתים קרובות יותר ו הימנעות מהשאלות שלך. שינויים דרסטיים בסגנון התקשורת הזוגי הם דגל אדום ענק בכל הנוגע לבגידות. אתה תבחין שהם גדלים בהגנה, הם פסיביים-אגרסיביים ובוחרים איתך יותר קרבות.

5. סוגיות פיננסיות

זה נפוץ לעבור אתגרים כלכליים מדי פעם. אבל כאשר הרגלי ההוצאות המפוארים של בן הזוג מתחילים לצאת משליטה, אז כדאי שתתחיל לחקור אם הוא משתמש באפליקציה לעניינים. כמה מגמות מדאיגות של כסף עשויות לכלול רכישות גדולות וחיובים לא מוסברים בכרטיס האשראי שלה.

דֶגֶל

אפליקציות היכרויות מובילות לבגידות

בסביבות 366 מיליון אנשים ברחבי העולם השתמשו בפלטפורמת היכרויות בשנת 2022. אם השתמשת בעבר באפליקציית היכרויות, אתה בוודאי מכיר עד כמה היכרויות מקוונות יכולות להיות ממכרות.

להלן חמישה אתרי רמאות פופולריים שכדאי לדעת עליהם:

1. באדו

עם יותר מ-400 מיליון משתמשים ברחבי העולם, Badoo היא אחת מפלטפורמות ההיכרויות הפופולריות ביותר כיום. האפליקציה הזו מאפשרת לאנשים להחליק ימינה ולפגוש מחזרים פוטנציאליים, לשתף קבצי מדיה, לפלרטט ולשוחח עם הקרובים אליהם. מלבד היותו תואם למכשירי אנדרואיד ו-iOS, Badoo מציעה גם ממשק מבוסס אינטרנט ויש לו מערכת אימות חזקה.

2. טינדר

אתם עשויים לתהות: באילו אפליקציות צ'אט משתמשים בוגדים? טינדר היא אפליקציית היכרויות פופולרית המאפשרת למשתמשים לשוחח, לפלרטט, להכיר חברים ולפגוש אוהבים פוטנציאליים. האלגוריתם הייחודי שלו, המסננים האינטואיטיביים והתכונות המרשימות הופכים את טינדר לפלטפורמת התאמה מעולה. רמאים אוהבים במיוחד את האפליקציה הזו מכיוון שהיא מספקת מגוון רחב של אפשרויות.

3. אשלי מדיסון

Ashley Madison היא פלטפורמת היכרויות מבוססת קנדה עם יותר מ-65 מיליון משתמשים רשומים. זוהי אחת מאפליקציות ההודעות הסודיות הטובות ביותר עבור רמאים, הודות לאנונימיות שהיא מספקת. לדוגמה, לאפליקציה הזו יש תכונה ברורה המאפשרת למשתמשים לטשטש את התמונות שלהם ולחשוף את הפרופילים שלהם בפני אנשים נבחרים בלבד.

4. באמבל

אתר ההיכרויות הידידותי הזה מציע טוויסט ייחודי: הנשים הן אלו שיוזמות שיחות ברגע שאתה מותאם. מלבד היכרויות, Bumble יכול גם לעזור למשתמשים ליצור חברים, ליצור קשרים בעלי ערך ולבנות את הקריירה שלהם.

5. לובו

Lovoo הוא אתר התאמה אהוב המאפשר לך לשוחח בצ'אט ולהיפגש עם אנשים המתגוררים במיקום שלך. אתה יכול להפעיל את תכונת הרדאר של האפליקציה, לחפש אנשים בסביבתך ולתכנן מפגש באמצעות Lovoo.

באילו אפליקציות צ'אט משתמשים רמאים?

יש אנשים שמעדיפים להשתמש בפלטפורמות חלופיות כדי לשוחח באופן נרחב עם אוהביהם החשאיים. הנה כמה אפליקציות להעברת הודעות בהן רמאים משתמשים לעתים קרובות כדי לשוחח עם אנשים אחרים:

1. אות

אפליקציית אות

השליח הצנוע לכאורה הזה נמצא בשימוש פופולרי על ידי רמאים מכיוון שהוא מספק תכונות אבטחה מתקדמות כמו הצפנה כפולה והגנה על סיסמה. ניתן לאחסן בנוחות תמונות, קטעי וידאו ומידע רגיש באפליקציה.

2. LINE

אפליקציית קו

אפליקציית הודעות צד שלישי זו היא אלטרנטיבה טובה של WhatsApp התומכת בשיחות VoIP, שיחות וידאו, שיתוף MMS ועוד. LINE מקדמת רמאות בגלל אופיה הדיסקרטי ותעריפי השיחות הזולים.

3. סנאפצ'ט

אפליקציית snapchat

Snapchat פופולרי מאוד בקרב דור Z בגלל ההודעות ההורסות העצמיות, הבימוג'ים המהנים והתכונות המיוחדות שלו. זה גם מספק סביבה נוחה לרמאים לשגשג.

4. Viber

אפליקציית Viber

למרות שהאפליקציה הזו נראית לא מזיקה, Viber מספקת קרקע פורייה מושלמת לרמאים להתערבב ולשתף הודעות סודיות שנעלמות אוטומטית לאחר פרק זמן נתון. אתה יכול לשתף בביטחון תוכן מפורש ב-Viber מכיוון שהם פשוט ייעלמו לאחר מכן.

5. קיק

אפליקציית Kik

Kik ידועה כמי שמוחקת הודעות מיד לאחר שהנמען קורא אותן. מלבד לאפשר למשתמשים לשוחח ולשלוח תמונות, Kik תומך בשיחות קוליות ווידאו המספקות את הפלטפורמה המושלמת לרמאים.

6. פייסבוק

אפליקציית פייסבוק

פייסבוק היא כיום פלטפורמת המדיה החברתית הפופולרית ביותר בעולם. זה תוכנן עם תכונת הודעות שעוזרת למשתמשים ליצור אינטראקציה עם חבריהם. לרוע המזל, כמה רמאים יכולים גם לנצל את האפליקציה הזו כדי לקדם את ענייניהם.

7. אינסטגרם

אפליקציית אינסטגרם

בטח שמעתם על אינסטגרם, פלטפורמת שיתוף תמונות מהנה ונערצת בקרב בני הנוער. אם אתה תוהה לאן חפש באייפון על רמאות, בדוק את ה-IG Direct Message שלהם ותמצא את ההוכחה שלך.

8. טלגרם

אפליקציית טלגרם

טלגרם תומכת בצ'אטים נסתרים ומגיעה עם תכונת השמדה אוטומטית שמוחקת הודעות ספציפיות לאחר תקופה מסוימת. זה די פופולרי בקרב אנשים שמנהלים רומן.

אפליקציות הודעות סודיות שנראות כמו אפליקציות אחרות

ללמוד כיצד לגלות אם החברה שלך בוגדת בך באמצעות אפליקציות בגידות סודיות יכול לחסוך לך הרבה עוגמת נפש בעתיד. הנה כמה שליחים סודיים שבהם משתמשים רמאים הדומים לאפליקציות רגילות אחרות:

  • מחשבון Pro+. אפליקציה זו דומה להפליא למחשבון. להיפך, למעשה מדובר באפליקציית הודעות חמקנית.
  • הסתר את הטקסט שלי: הודעת טקסט פרטית סודית. אפליקציית המסרים הסודית הזו נראית למעשה כמו משחק וידאו. אם אתה לא מתלהב, לעולם לא תבין שזה שליח דיסקרטי ביותר.
  • Wickr Me. אפליקציה זו מציעה את השילוב המושלם של אבטחה ופיראטיות. יתר על כן, הסמל שלו לא דומה לאף אפליקציית הודעות קונבנציונלית.
  • FortKnoxster. תוכנן במקור לניהול NFTs וקריפטו, FortKnoxster משמש כעת כאתר רמאות מאובטח.
  • צ'אט התגנבות. אפליקציית הודעות מוכוונת פרטיות זו אינה מאחסנת נתונים סודיים של משתמשים, מה שהופך אותה לאלטרנטיבה אידיאלית עבור רמאים.

כיצד לתפוס את השותף שלך בוגד באמצעות Spynger

אפליקציית Spynger

Spynger היא אפליקציית ריגול יוצאת דופן המאפשרת למשתמשים לגלות אם השותפים שלהם משתמשים באתרי רמאות. הוא מכיל שפע של תכונות מועילות הכוללות:

  • Keylogger. תכונה זו עוקבת ומאחסנת את כל ההקשות שלהם, ומאפשרת לך לצפות בהודעות הסודיות שלהם ובאישורי הכניסה לחשבון.
  • מעקב אחר מיקום GPS. רוצים לדעת את מקום הימצאו במהלך היום? ל-Spynger יש גשש חזק שמראה לך את מיקומו בזמן אמת.
  • מוניטור מדיה חברתית. אתה יכול לעקוב אחר הפעילות שלהם בפייסבוק, WhatsApp, Snapchat ומגוון פלטפורמות רשתות חברתיות אחרות באמצעות Spynger.

תכונות פופולריות אחרות כוללות גשש SMS, קורא יומן שיחות ומציג גלריה.

מחשבות אחרונות

אתם אולי תוהים: איך אוכל לעקוב אחר הטלפון הנייד של אשתי בלי שהיא תדע? מניסיוני, שימוש באפליקציית ניטור מהימנה כמו Spynger בהחלט יעשה את העבודה. אחרי הכל, עדיף להיות בטוח מאשר להצטער.

דֶגֶל
פטריס סול היא סופרת מוערכת המתמחה באמנות לתפוס רמאים ולחשוף אמיתות נסתרות. ממנפת את הניסיון הרב שלה כחוקרת פרטית ותובנות חדות בפסיכולוגיה אנושית, פטריס חידדה את כישוריה בפרימת רשתות מורכבות של שקרים.

השאר תגובה:

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מקליט מסך נסתר
לא משנה מה הם עושים ב-WhatsApp, Snapchat, Instagram, Facebook Messenger, Telegram ו-Skype, אתה תדע על זה רק על ידי כניסה לחשבון שלך.
בואו נתחיל
תמונת באנר
he_ILHebrew