מעקב Uber: האם אני יכול לבדוק את היסטוריית הנסיעות של מישהו?

בדוק את היסטוריית הרכיבה של מישהו

כמה זמן אתה משתמש ב-Uber? חלקנו אולי רוכבים על אובר כבר שנים, מאז השקתה ב-2009. כעת, האפליקציה נמצאת בשימוש על ידי 150 מיליון אנשים ברחבי העולם, והמספר הזה ממשיך לטפס, בעיקר בגלל התכונות השימושיות של השירות וקלות השימוש.

תכונה אחת כזו היא המעקב של Uber. אתה יכול לבקר מחדש במסלול השמור, להזמין מחדש נסיעות ואפילו למצוא חפצים אבודים. סופר שימושי. אבל מה לגבי מעקב אחר נסיעות של מישהו אחר, נניח של בני הנוער או של בן הזוג? איך עושים את זה? המשך לקרוא לתשובות.

האם אובר עוקבת אחר היסטוריית הנסיעות שלך?

אובר עוקבת אחריך? כן ולא. Uber עוקבת אחר מיקום המכשיר שלך כשאתה בטיול, אך היא נעצרת ברגע שהיא יוצאת מהמכונית.

Uber אכן שומרת תיעוד של כל נסיעה שאתה לוקח דרך האפליקציה שלה, כולל פרטים כמו תאריך, שעה, מיקומי איסוף והחזרה, סכום תעריף ופרטי נהג. מידע זה נגיש רק לבעל החשבון דרך חשבון Uber האישי שלו.

לכן, אם אתה רוצה לבדוק את היסטוריית Uber של מישהו אחר, אתה לגמרי יכול לעשות את זה - האפליקציה שומרת תיעוד של כל נסיעה, גם אם אתה מזמין נסיעה למישהו אחר.

איך לעקוב אחר נסיעות Uber של מישהו?

לאחר סירוק באינטרנט, מצאנו, בדקנו וסקרנו כמה מהשיטות הפופולריות ביותר ואפליקציות המעקב של Uber למעקב אחר היסטוריית Uber של מישהו. הנה שלושת הראשונים:

1. שימוש בחשבון Uber שלהם

אובר

זוהי הדרך הפשוטה ביותר לבדוק את היסטוריית Uber של מישהו. אם יש לך גישה לחשבון שלהם, בצע את השלבים הבאים:

  1. פתח את אפליקציית Uber והתחבר עם האישורים של האדם.
  2. לחץ על סמל התפריט (שלושה קווים אופקיים) בפינה השמאלית העליונה של המסך.
  3. מהתפריט הנפתח, בחר "הנסיעות שלך".
  4. כאן, אתה יכול לראות את כל הנסיעות הקודמות שבוצעו תחת החשבון הזה, כולל פרטים כמו תאריך, שעה, מיקומי איסוף והחזרה, סכום תעריף ופרטי נהג.

2. בקשו מהם לשתף את סטטוס הטיול

לשתף אובר נסיעה

"שתף סטטוס נסיעה" הוא אחד מתכונות הבטיחות של Uber למעקב. תחשוב על זה בתור המיקום החי של WhatsApp אבל לנסיעות. אתה יכול לבקש ממישהו לשתף אותך בטיול שלו, ותקבל עדכונים בזמן אמת על הנסיעה, כמו שם הנהג, המכונית שבה הוא נוהג ומתי הוא יגיע.

כך תוכל להשתמש בתכונה זו: 

  1. הפעילו את אפליקציית Uber והזמינו נסיעה. 
  2. כשהנהג שלך בדרך, הקש על האפשרות "שתף סטטוס נסיעה" בתחתית המסך. 
  3. ציינו את השם או המספר של האדם שאיתו תרצו לחלוק את הטיול. 
  4. הם יקבלו קישור שמציג את המיקום שלך ומספק עדכונים בזמן אמת על הנסיעה שלך.
💡 טיפ: רוצה לשפר את חווית הטיול שלך? אתה יכול לשתף את פרטי הטיול שלך עם עד 5 אנשי קשר. 

3. השתמש באפליקציית Uber Tracker

ניסית פעם לקבל את פרטי הכניסה של מישהו? כן, לא תמיד נסיעה חלקה. בן/בת הזוג או המתבגר שלך אולי פשוט יגידו, "לא, לא משתפים את סטטוס הטיול שלי!" לפעמים, אתה אפילו לא יכול לגשת לחשבון שלהם. אז מה המהלך? השתמש באפליקציית מעקב של Uber.

דֶגֶל

לִפְגוֹשׁ Spynger! האפליקציה הזו מקבלת את הגב שלך, עוקבת ומתעדת כל נסיעה של Uber במכשיר. זה כלי פשוט שפועל ברקע. החלק הכי טוב? אתה יכול לבדוק הכל דרך החשבון המקוון שלך. פָּשׁוּט. נוֹחַ. יָעִיל.

הנה איך לעקוב אחר נסיעות Uber של מישהו: 

  1. הירשם לחשבון Spynger והיכנס.
  2. הורד והתקן את אפליקציית Spynger במכשיר היעד.
  3. מהחשבון שלך, אתה יכול לראות את כל הנסיעות של Uber שבוצעו באותו מכשיר, כולל פרטים כמו תאריך, שעה ומקומות איסוף והחזרה עם קואורדינטות וכתובות. יתרה מכך, אתה יכול אפילו לראות צילומי מסך של הנסיעה שצולמה על ידי המשתמש.

מה עוד אני יכול לעקוב באמצעות Spynger?

Spynger הוא יותר ממעקב של Uber. זהו פתרון ניטור מקיף המאפשר לך לעקוב אחר פעילויות שונות במכשיר של מישהו, כולל:

  • מעקב אחר מיקום GPS בזמן אמת
  • היסטוריית מיקומים
  • היסטוריית אינטרנט
  • פעילות במדיה חברתית (פייסבוק, אינסטגרם, וואטסאפ)
  • יומני שיחות והודעות טקסט
  • קבצי מדיה (תמונות וסרטונים)

והחלק הכי טוב? ל-Spynger יש תוספות מגניבות כמו גיאופנסינג! אתה יכול להגדיר מיקומים ספציפיים ולקבל התראות כאשר מכשיר היעד נכנס או יוצא ממקומות אלה. זוהי אלטרנטיבה מצוינת לכפתור SOS. אתה תדע מתי יקיריהם נכנסים או יוצאים מ"אזור בטוח", נגיד השכונה, המשרד או הבית.

💡 טיפ: תכונת המצב הדיסקרטי של Spynger מאפשרת לך להסתיר את סמל האפליקציה במכשיר היעד, מה שהופך אותו לבלתי ניתן לזיהוי.

טייק אווי מפתח

  • אובר אמנם עוקבת אחר היסטוריית הנסיעות, אבל היא נגישה רק לבעל החשבון.
  • אתה יכול להשתמש בחשבון Uber שלהם, לבקש מהם לשתף את סטטוס הנסיעה שלו, או להשתמש באפליקציית Uber Tracker כמו Spynger כדי לבדוק את היסטוריית הנסיעות של מישהו.
  • Spynger לא רק עוקב אחר נסיעות Uber אלא גם פעילויות שונות אחרות במכשיר היעד. יש לו תכונות כמו גיאופנסינג ומצב דיסקרטי לנוחות נוספת.

סיכום

אז, כך פועל מעקב של אובר. בין אם זה מטעמי בטיחות או סתם סקרנות, שיטות אלה אמורות לתת לך את המידע שאתה צריך. ההמלצה שלנו? Spynger. תקבל יותר מסתם היסטוריית רכיבה, וזה קל לשימוש. אז קדימה, נסה את זה!

שאלות נפוצות

האם יש תכונה של שיתוף משפחתי ב- Uber?

כן, ל-Uber יש אפשרות לפרופיל משפחתי שבו עד 10 בני משפחה יכולים לשתף אמצעי תשלום ולבדוק את פרטי הטיול אחד של השני. זכור, אינך יכול לראות את היסטוריית הנסיעות של מישהו עם התכונה הזו.

האם יש אפליקציות מעקב של Uber בחינם?

אפליקציות מסוימות מתיימרות לעקוב אחר נסיעות Uber בחינם, אך הן מגיעות עם תכונות מוגבלות וייתכן שלא יספקו מידע מדויק. העצה שלנו? לכו על אפליקציה אמינה בתשלום כמו Spynger לחוויית מעקב חלקה.

האם אוכל לעקוב אחר נסיעות מרובות של Uber בו-זמנית באמצעות Spynger?

כן, אתה יכול לעקוב אחר נסיעות Uber מרובות שבוצעו במכשיר היעד עם Spynger. תקבלו עדכונים בזמן אמת ומידע מפורט על כל טיול, כולל צילומי מסך של הנסיעה. אז, בין אם זה בן הזוג, הילד או העובד שלך שלוקח אובר, אתה יכול לפקוח עין על הנסיעות שלהם.

פטריס סול היא סופרת מוערכת המתמחה באמנות לתפוס רמאים ולחשוף אמיתות נסתרות. ממנפת את הניסיון הרב שלה כחוקרת פרטית ותובנות חדות בפסיכולוגיה אנושית, פטריס חידדה את כישוריה בפרימת רשתות מורכבות של שקרים.

השאר תגובה:

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מקליט מסך נסתר
לא משנה מה הם עושים ב-WhatsApp, Snapchat, Instagram, Facebook Messenger, Telegram ו-Skype, אתה תדע על זה רק על ידי כניסה לחשבון שלך.
בואו נתחיל
תמונת באנר
he_ILHebrew