איך לגלות אם מישהו נמצא באתר הכרויות? 10 דרכים

איך לגלות אם מישהו נמצא באתר היכרויות

יש דייטים מקוונים "סודיים" יותר ממה שאתה עשוי לחשוב. 46% מאנשים בארה"ב שמשתמשים בפלטפורמות היכרויות מקוונות הם נשואים או בזוגיות, על פי סטטיסטה. אם אתה חושב שבן הזוג שלך עשוי להיות אחד מהם, מומלץ לבדוק את הפרופיל שלו במוקדם ולא במאוחר. אז הנה איך לגלות אם מישהו נמצא באתר היכרויות.

1. נסה ליצור פרופיל באמצעות האימייל שלהם

ליצור פרופיל

רוב האתרים, כמו Tinder, Bumble ו-Match, מאפשרים לך להגדיר פרופילים עם כתובת אימייל. אם אתה מכיר את האימייל של השותף שלך, צור איתו פרופיל. אם האתר אומר שהמייל כבר נלקח, כנראה שלשותף שלך יש חשבון שם (אלא אם מישהו פרץ למייל שלו).

אותו דבר לגבי מספרי טלפון, אז נסה להכניס את ספרות ה-SO שלך לכמה אתרי היכרויות פופולריים ולראות אם משהו עולה.

2. מצא פרופילי היכרויות באמצעות Google

גוגל

אין לך גישה לאימייל של השותף שלך? זה בסדר. אתה עדיין יכול להשתמש בחיפוש פשוט בגוגל כדי לראות אם מישהו נמצא באתר היכרויות. פשוט הקלד "site:domain.com + כתובת דוא"ל/שם השותף שלך/שם משתמש" בשורת החיפוש. החלף את "domain.com" בשם אתר ההיכרויות שבו אתה חושד שהשותף שלך עשוי להשתמש, כגון Match או OkCupid.

3. השתמש באפליקציית Catch a Cheater

איך אפשר להבין אם מישהו באמת פעיל באתרי היכרויות? אתה לא רוצה להאשים בטעות מישהו שאכפת לך ממנו. כדי להימנע מסוג זה של דרמה, שקול להשתמש ב-a לתפוס אפליקציית רמאים.

דֶגֶל

Spynger הוא הכלי הטוב ביותר מסוג זה. זה קל לשימוש ומאפשר לך לחפש אדם במספר אתרי היכרויות ופלטפורמות מדיה חברתית בבת אחת. אתה יכול אפילו לקרוא את ההודעות הפרטיות שלהם ולראות תמונות וסרטונים משותפים. 

אז, הנה איך לגלות אם מישהו רשום באתר היכרויות עם Spynger: 

  1. הירשם ל-Spynger ובחר את תוכנית המנוי שלך.
  2. עקוב אחר ההוראות בדוא"ל קבלת הפנים שלך כדי להתקין את האפליקציה.
  3. עבור ללוח המחוונים המקוון שלך והתחל לעקוב אחר הפעילות המקוונת של השותף שלך. זהו!

ברצוננו להוסיף של-Spynger יש את כל הצבעים לצייר תמונה מלאה של החיים הסודיים של בן הזוג. אפליקציה זו מאפשרת לך לעקוב אחר מיקומים, לעקוב אחר שיחות ו-SMS, ולצלם צילומי מסך מלבד בדיקת הצ'אטים שלהם באפליקציות היכרויות. וזה לגמרי בלתי נראה!

4. בדוק את היסטוריית הגלישה שלהם

היסטוריית גלישה

דרך אחת לגלות אם מישהו משתמש באפליקציות היכרויות היא לבדוק את היסטוריית הגלישה שלו. אם הם היו באתרי היכרויות, סביר להניח שתראו אותם רשומים שם. כמה פלטפורמות פופולריות שכדאי לחפש הן:

  • חומר דליק
  • באמבל
  • לְהַתְאִים
  • OkCupid
  • צִיר

אם אינך מזהה אף אחד מאלה, ייתכן שהשותף שלך משתמש בגלישה פרטית או מנקה את ההיסטוריה שלו לעתים קרובות. במקרה כזה, תוכל לבדוק את הסיסמאות או הסימניות השמורים שלהם כדי לקבל כמה רמזים.

5. בצע חיפוש תמונות הפוך

חיפוש תמונות הפוך

בצע חיפוש תמונות הפוך כדי לראות אם מישהו נמצא באתר היכרויות. באתרי היכרויות, העלו תמונה של בן הזוג שלכם לגוגל תמונות או לאתר דומה וחפשו קישורים. זה יכול לעבוד גם עבור שם המשתמש שלהם או כל מידע מזהה אחר.

6. השתמש בטריק "שכחתי סיסמה".

שכחת את הסיסמא

אם אתה יודע את שם המשתמש או האימייל שלהם, אתה יכול לנסות את הטריק "שכחתי סיסמה". אם זה מאפשר לך לאפס את הסיסמה, כנראה שיש להם פרופיל שם. אבל רק תיזהר. הם עשויים לקבל הודעה על השינוי ויבינו מי עומד מאחוריו.

7. הפעל חיפוש שם משתמש הפוך

חיפוש שם משתמש הפוך

חיפוש הפוך של שם משתמש יכול לעזור לך לגלות אם למישהו יש פרופיל היכרויות. אתה יכול להשתמש באתרים כמו Detectico כדי לבדוק את שם המשתמש של השותף שלך ולראות מה יופיע. יכולים להיות להם פרופילים בפלטפורמות שונות שלא הכרתם. כך זה עובד: פשוט הזן את שם המשתמש, ו-Detectico יסרוק למעלה מ-70 רשתות כדי למצוא פרופילים תואמים.

8. צור פרופיל מזויף

פרופיל מזויף

אז הנה רעיון פרוע כיצד לגלות אם למישהו יש פרופיל היכרויות בחינם: צור פרופיל מזויף באתר ההיכרויות ההוא שאולי בן הזוג שלך משתמש בו. צור מערך עם תמונות ופרטים שימשכו את עיניהם. רק כדי לראות אם הם לוקחים את הפיתיון. אם אתה לא מוצא אותם מיד, שנה את ההגדרות שלך - חשבו על גיל, מיקום ומה הם אוהבים.

9. בדוק את הטלפון שלהם

מסתכל בטלפון של בעלה

אוקיי, אז אתם גרים ביחד והטלפון שלהם בקרבת מקום. פשוט הציצו באפליקציות שלהם ממש מהר. לחלק מהאפליקציות, כמו Bumble ו-Tinder, יש סמלים ייחודיים שדי קשה לפספס. בנוסף, ייתכן שהם מקבלים מהם התראות, אז החלק מטה כדי למצוא הודעות של פרופיל היכרויות של מישהו על התאמות חדשות, הודעות ועוד. 

10. חפש חברים חדשים במדיה החברתית

חברים בפייסבוק

אנשים בדרך כלל עוקבים אחר חברים חדשים שהם פוגשים באינטרנט ברשתות החברתיות. לכן, אם אתה רואה חבורה של אנשים חדשים עוקבים אחרי בן הזוג שלך ומשוחחים איתם, יש סיכוי טוב שהם הכירו באתר היכרויות או באפליקציה. אתה יכול לבדוק זאת על ידי הכנסת שמות המשתמש של העוקבים שלהם לתוך כלי חיפוש כמו Detectico. זה יראה אם יש להם פרופילים באתרי היכרויות פופולריים.

מילים אחרונות

יש כל כך הרבה דרכים למצוא מישהו באתרי היכרויות! אתה יכול לעשות הכל נכון מהנוחות של המכשיר שלך! עם זאת, רק בגלל שאתה רואה את שם המשתמש של בן הזוג שלך באתר או באפליקציה היכרויות, זה לא אומר בהכרח שהם בוגדים.

אם אתה מחפש ראיות מוצקות, נסה אפליקציית ריגול כמו Spynger. הכלי הזה ממש חזק! זה יכול לעזור לך לגלות את הפלטפורמות שבהן הם משתמשים, לבדוק את היסטוריית הצ'אט שלהם ואפילו לראות את המיקומים שלהם. תקבלו עובדות מוצקות, רק העובדות.

פטריס סול היא סופרת מוערכת המתמחה באמנות לתפוס רמאים ולחשוף אמיתות נסתרות. ממנפת את הניסיון הרב שלה כחוקרת פרטית ותובנות חדות בפסיכולוגיה אנושית, פטריס חידדה את כישוריה בפרימת רשתות מורכבות של שקרים.

השאר תגובה:

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מקליט מסך נסתר
לא משנה מה הם עושים ב-WhatsApp, Snapchat, Instagram, Facebook Messenger, Telegram ו-Skype, אתה תדע על זה רק על ידי כניסה לחשבון שלך.
בואו נתחיל
תמונת באנר
he_ILHebrew